Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستارگان بزرگی افتخار بازی زیر نظر گواردیولا و آنچلوتی را داشته اند.

بدون تردید، پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی، دو تن از بهترین سرمربیان تاریخ فوتبال هستند.

طرفداری| در حالی که کارلو آنچلوتی با رئال مادرید به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا و پپ گواردیولا به قهرمانی در لیگ برتر در رقابتی فشرده با لیورپول رسیدند، وبسایت گل، به معرفی ترکیب منتخب بازیکنانی پرداخت که افتخار بازی زیر نظر آن ها را به دست آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب منتخب بازیکنانی که زیر نظر کارلو آنچلوتی به میدان رفته اند: جانلوئیجی بوفون پائولو مالدینی، فابیو کاناوارو، الساندرو نستا، کافو آندره‌آ پیرلو
ریکاردو کاکا، زین الدین زیدان کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، آرین روبن ترکیب منتخب بازیکنانی که زیر نظر پپ گواردیولا به میدان رفته اند: مانوئل نویر
داوید آلابا، نوسان کمپانی،جرارد پیکه، دنی آلوز سرخیو بوسکتس ژاوی، کوین دی‌بروین
آندرس اینیستا، روبرت لواندوفسکی، لیونل مسی

 

اخبار داغ 

حمایت استقلالی ها از وریا غفوری با کلید واژه "کاپیتان" اعتراض امید عالیشاه به قانون سقف قرارداد؛ معیشت ما در گرو همین چند سالی است که بازی می‌ کنیم رفتن هم زمان لواندوفسکی و ژاوی به رستورانی در ایبیزا / عکس رافینیا | ساعت های تعیین کننده برای مشخص شدن مقصد وینگر لیدزیونایتد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کارلو آنچلوتی پپ گواردیولا ترکیب منتخب زیر نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری آنچلوتی برای سیتی: از اتحاد پیروز خارج می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز توانست با تک‌گل اورلین شوامنی مایورکا را شکست دهد. این دیدار تحت تاثیر بازی برگشت چهارشنبه برابر منچستر سیتی برگزار شد، زیرا کارلو آنچلوتی به چند ستاره‌اش استراحت داده بود. او در نشست خبری پس از بازی، در مورد برخی مسائل صحبت و تاکید کرد که رئال در دیدار برگشت منچستر سیتی را شکست خواهد داد.

بازی امروز؟
همانطور که انتظار داشتیم، بازی بسیار کاملی بود. در نیمه اول کند بودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. این پیروزی ما را به هدف‌مان که قهرمانی در لیگ است نزدیک می‌کند.

عملکرد شوامنی؟
او در پستی که دوست داشت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. می‌توانید ببینید که چرا او اینقدر بازی در پست هافبک را دوست دارد، چون می‌تواند گل‌های زیبایی مانند گل امروز را به ثمر برساند.

بازی دادن به میلیتائو؟
به این فکر می‌کردم که بیشتر از چیزی که بازی کرد به او بازی بدهم اما نتیجه شکننده بود و نمی‌شد کار دیگری کرد.

نمایش رودیگر؟
مثل همیشه، عالی. او رهبر خط دفاعی است. قطعا چهارشنبه مقابل سیتی در خط دفاع تیم قرار می‌گیرد.

نگرانی برای آمادگی جسمانی بازیکنان مقابل سیتی؟
چهارشنبه به خاطر آمادگی جسمانی‌مان برنده نمی‌شویم، بلکه به خاطر رفتار و اخلاق‌مان در زمین برنده می‌شویم. تیم پیروز در روز چهارشنبه ما هستیم. این تیم توانایی می‌تواند در اتحاد برنده از زمین خارج شود.

دیگر خبرها

  • تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی
  • تصمیم عجیب آنچلوتی: بازیکن محروم در فهرست رئال!‏
  • پیگیری مسائل تاکستان فارغ از نگاه‌های سیاسی
  • تبریک کارلو آنچلوتی به ژابی آلونسو بابت قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا / عکس
  • گواردیولا: دی بروینه باید کنار خودم می‌نشست
  • تصمیم رئال مادرید: ناچو - رودیگر، زوج خط دفاعی رئال مادرید در بازی با منچسترسیتی
  • تصمیم غیر منتظره ستاره ترک؛ آردا گولر خواهان جدایی از رئال مادرید
  • ترکیب احتمالی اینتر برای بازی با کالیاری؛ نراتزوری بدون دو بازیکن کلیدی
  • آنچلوتی: وینیسیوس هو می‌شود چون بازیکن موفقی است
  • کری آنچلوتی برای سیتی: از اتحاد پیروز خارج می‌شویم