Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، تیراندازی در مرکز شهر شیکاگو ۲ کشته و ۳ زخمی بر جای گذاشت.

پلیس شیکاگو در بیانیه ای با اشاره به این حادثه گفت: پنج نفری که مورد اصابت گلوله قرار گرفتند حدود ساعت ۱:۴۵ بامداد جمعه در حال خروج از محل کسب و کار بودند که فردی با آنها درگیر شده و تیراندازی کرد.

پلیس گفت که دو مرد ۲۰ ساله در بیمارستان جان خود را از دست دادند و دو مرد دیگر به همراه نفر پنجم زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که حال مجروحان خوب است.

پلیس در این ارتباط همچنین افزود که هیچکس در جریان این ماجرا هنوز بازداشت نشده و جزئیات مربوط به تیرانداز مظنون بلافاصله منتشر نشده است. به گزارش رسانه‌ها، صحنه تیراندازی در نزدیکی ایستگاه آتش نشانی شیکاگو بوده است.

این تیراندازی در بحبوحه افزایش خشونت‌های مرگبار سال‌های اخیر در شیکاگو بر اثر تیراندازی رخ می‌دهد. سال جاری برای شیکاگو بسیار پرتلفات و پرحادثه بوده است، از جمله به دنبال تیراندازی در مرکز شهر در اوایل سال جاری، دو نفر کشته و هفت نفر در خارج از یک رستوران فست‌فود مجروح شدند. همچنین تیراندازی مرگبار در پارک هزاره شیکاگو به قربانی شدن یک نوجوان منجر شد.

با این حال بر اساس گفته پلیس شیکاگو، تعداد قتل‌ها در شیکاگو نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۱ اندکی کاهش یافته است.

آزادی خرید و فروش سلاح گرم و حمل آن عامل اصلی چنین کشتارهایی در آمریکاست. علیرغم مخالفت ظاهری مقامات این کشور نسبت به قوانین فعلی مرتبط با حمل و خرید و فروش سلاح گرم، لابی‌های قدرتمند اسلحه در آمریکا امکان هرگونه اعمال تغییرات در محدود کردن سیاست‌های یادشده را سد کرده اند.

کد خبر 5528117

منبع: مهر

کلیدواژه: آسوشیتدپرس تیراندازی ایالات متحده امریکا شیکاگو روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا ناتو ایران عراق فلسطین ترکیه جو بایدن مسکو سوریه عربستان سعودی جنگ اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری درباره شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد:

«گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و به کار بردن الفاظ نامناسب در حین اجرای مأموریت تأمین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است.

تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفاً تأمین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حین انجام مأموریت به هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتماً با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.»

کد خبر 747421

دیگر خبرها

  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • گسترش اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از غزه؛ درگیری پلیس با دانشجویان
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!