Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث امروز جمعه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب ۳۱ واحد صنفی متخلف در شیراز

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در صنوف و اماکن عمومی کلانشهر شیراز، ۳۱ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

سرهنگ کاووس محمدی گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در صنوف و اماکن عمومی کلانشهر شیراز، طی ۱۰ روز گذشته توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به مرحله اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در راستای اجرای این طرح، مأموران انتظامی از ۲۷۴ واحد صنفی بازدید به عمل آوردند که در نتیجه آن، ۳۱ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات پلمب شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: اجرای این طرح و برخورد با صنوف متخلف، مطالبه عمومی شهروندان بوده و رضایت آنان را به همراه داشته است و اجرای این طرح و بازدید از صنوف به صورت مستمر در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.

سرهنگ محمدی با تقدیر و تشکر از متصدیان صنوف قانونمند که با شهروندان و پلیس همکاری و همیاری لازم را داشته اند، افزود: اجرای اینگونه طرح‌های انتظامی در صنوف به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و برخورد با صنوف متخلف صورت می‌پذیرد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۲ سارق با ۲۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی ممسنی از شناسایی و دستگیری ۲ سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان، طرح ضربتی پلیس با هدف برخورد قاطع با سارقان و هنجار شکنان با هماهنگی مراجع قضائی و با اقتدار کامل در نقاط آلوده و جرم خیز اجرا شد.

او گفت: در این راستا ماموران با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند ۲ سارق را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ نیکبخت گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کردند، سارقان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

کشف ۶۷ کیلوگرم تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب از عملیات مشترک مأموران انتظامی این شهرستان و استان البرز خبر داد و گفت: در این عملیات، ۶۷ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: در پی تعامل مأموران پلیس استان البرز با این فرماندهی، اطلاع حاصل شد که شخصی در منزل مسکونی خود اقدام به نگهداری مواد مخدر می‌کند.

او گفت: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی منزل این فرد در یکی از روستا‌های شهرستان داراب شناسایی و مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: در بازرسی از این منزل مسکونی، ۶۷ کیلوگرم تریاک کشف و در این راستا یک قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شد.

دستگیری سارق و کشف ۲۳ رأس احشام مسروقه

فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف ۲۳ رأس احشام مسروقه در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان فیروزآباد، مأموران انتظامی با جدیت وارد کار شدند و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در این خصوص یک سارق را شناسایی کردند.

او با بیان اینکه با تلاش مأموران انتظامی فرد سارق طی یک عملیات ضربتی دستگیر و ۲۳ رأس احشام مسروقه کشف شد، افزود: سارق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در لارستان

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان ازتوقیف یک دستگاه اتوبوس وکشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبرداد.

سرهنگ سید محمد یوسفی گفت: درراستای اجرای طرح جمع آوری کالا‌های ممنوعه و قاچاق، ماموران انتظامی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مظنون و آن را متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی مقادیری کالای قاچاق شامل ۹۹۰ ثوب انواع لباس، ۳۵۳ عدد انواع شامپو و ماسک مو و ۴۵ عدد انواع اسباب بازی قاچاق و فاقد مجوز‌های قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان به دستگیری یک متهم در این خصوص اشاره و گفت:کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرد ه اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی ۳۱ واحد صنفی متخلف ۶۷ کیلوگرم تریاک مأموران انتظامی فرمانده انتظامی فقره سرقت او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مأموران پاسگاه آبرومند موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب سرقت اعتراف و در این خصوص مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087902

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک