Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سردار غلامرضا سلیمانی شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز آزاد سازی مهران و عملیات کربلای یک در جمع مردم ولایتمدار و شهیدپرور مهران اظهار داشت:‌ سالروز آزادی مهران در عملیات کربلای یک و تقارن آن با اول ذیحجه یک اتفاق مبارک است که نوید روزهایی بهتر برای مردم دارد.

سردار سلیمانی با ذکر دلایل تجاوز صدام به کشور آن را محاسبه مادی عنوان و بیان کرد: یکی از دلایل تجاوز صدام به کشور، براساس محاسبات مادی بود که در دانشگاه‌های جنگ شاید درست باشد که به پشتیبانی ۴۰کشور جهان که در آن شریک شدند، روی داد و تصور می‌کردند که در چند روز می توانند ایران را اشغال کنند، محاسبه صدام این بود که جمهوری اسلامی ایران ساقط می شود و خطاب به خبرنگاران گفت که من بقیه سئوالات شما را در تهران پاسخ می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج گفت: امروز موسسات مطالعات دنیا به این نتیجه رسیده‌اند برای پیروزی در یک جنگ، تنها تجهیزات و نیروی جنگنده شرط لازم نیست، بلکه شرط لازم برای پیروزی وجود روحیه مقاومت است، این روحیه مقاومت که از مهران و خرمشهر آغاز شده است، امروز به یک فرهنگ تبدیل شده ‌و محور مقاومت در جهان اسلام، متاثر از همین پایداری و مردانگی، شرف و عظمت و افتخار شکل گرفته است.

رئیس سازمان بسیج ‌گفت: امروز در یک جنگ ترکیبی به سر می‌بریم و دشمنان از همه جهات بر ملت ایران فشار آورده است و دشمن در سالیان اخیر بی‌رحم‌ترین فشارها و ناجوانمردانه‌ترین اقدامات را علیه ملت ایران به اجرا گذاشته است.

وی افزود: ما به زودی میزهای محاکمه‌ای را برای سران این کشورها ترتیب خواهیم داد و سران این کشورها را محاکمه خواهیم کرد که چرا تروریسم اقتصادی و سایر وحشی‌گری‌ها و تروریسم را علیه ملت ایران برنامه‌ریزی کردند و سران رژیم صهیونیستی محاکمه خواهند شد که علیه ملت ایران در بیش از چهار دهه توطئه کرده‌اند.

‌رئیس سازمان بسیج ‌گفت: دولت برآمده از اراده ملت ایران اراده جدی و برنامه‌های قوی برای رسیدن ملت ایران به قله های پیشرفت و ترقی دارد و شرط آن و ضرورت اهمیت آن، نقش آفرینی مردم در کنار مسئولان در رفع محرومیت‌ها و برداشتن قدم های جهشی برای پیشرفت و آبادانی کشور است و برای تحقق ایران قوی نیازمند همان روحیه دوران دفاع مقدس و حضور در صحنه بوده و ما هم در سپاه در کنار دولت خدمتگزار در پروژه های محرومیت زدایی و توسعه ای در کنار مسولان و مردم خواهیم بود.

کد خبر 687459 برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - بسیج

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر ویژه دفاع بسیج ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست ۲۹ سال پیش! (فیلم)

 

 

 

منبع: رکنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هدیه دور از انتظار سامان احتشامی برای مهران مدیری (فیلم) مهران مدیری ، نعمیه نظام‌ دوست را حسابی شوکه کرد (فیلم) خاطرات خنده دار بهرام افشاری در برنامه مهران مدیری (فیلم)

دیگر خبرها

  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • به زودی شاهد موج استعفای مقامات سیاسی و نظامی اسراییل خواهیم بود
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست ۲۹ سال پیش! (فیلم)
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند