Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت آبی‌پوشان در خصوص اوضاع نقل و انتقالاتی استقلال، حضور ساپینتو در این تیم و شروع لیگ بیست و دوم به صحبت پرداخت.

بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره انتخاب سرمربی جدید آبی‌ها اظهار داشت: هنوز برای قضاوت زود است و هیچکس نمی‌تواند بگوید در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که یک مربی استخدام می‌کنیم قطعا رفتار، فرهنگ و ملیتش مهم است. ما نزدیک به هشت سال در ایران یک پرتغالی به نام کی‌روش داشتیم که بسیار موفق بود. جایی خواندم رونالدو درباره دوران بازی ساپینتو صحبت کرده و به نظم، انضباط و اراده او اشاره کرده که این می‌تواند یک نکته مهم و مثبت باشد. همان طور که در زمان کی‌روش هم تیم ملی نظم و انضباط خوبی داشت.

وی در ادامه افزود: انتخاب سرمربی زمان زیادی برد اما دلیل داشت. استقلال به هر حال تیم بزرگی است و قطعا وسواس خاصی برای انتخاب سرمربی باشگاه نیاز است. می‌شد یک سرمربی را به سرعت بیاوریم و پس از چند هفته او را اخراج کنیم که اصلا کاری اصولی نبود. رزومه ساپینتو نشان می‌دهد اهل فوتبال هجومی است و احساس می‌کنم فرهنگ ما هم شبیه به پرتغالی‌هاست. با طارمی صحبت کردم و او هم این مساله راتایید کرد. قطعا این یک نکته مثبت برای ساپینتو و استقلال است. نکته مهم دیگر هماهنگی در مدت زمان کم است.

پیشکسوت آبی‌پوشان عنوان کرد: وقتی مربی دیر می‌آید طبیعی است که یارگیری هم دیر انجام می‌شود. همه ما پیشکسوتان هم نگران بودیم. خدا را شکر تمدید قراردادها آغاز شده و چند بازیکن خوب هم جذب شده است. فوتبال امروز حرفه‌ای شده. کسی نگران رفتن دانشگر نباشد زیرا هر کسی حق دارد برای آینده بهتر خودش تصمیم بگیرد. با جدایی یکی دو بازیکن هیچ اتفاق بدی در استقلال نخواهد افتاد. امیدوارم با سیلوا تمدید شود و مرادمند و سیاوش هم تکلیف‌شان مشخص شود و خط دفاع استقلال هم تکمیل می‌شود.

وی در خصوص نقل و انتقالات استقلال گفت: استقلال یار زیاد نمی‌خواهد. تیمی که با آن همه رکورد قهرمان شده، با همان بازیکنان و یکی دو بازیکن جدید می‌تواند دوباره قهرمان شود. مدیریت امسال قاطعانه از سرمربی حمایت خواهد کرد حتی بیشتر از قبل زیرا سرمربی با نظر شخص مدیر انتخاب شده است.

فریبا درباره دغدغه هواداران هم افزود: در مصاحبه‌های پیشین هم گفته‌ام که هواداران صبر داشته باشند. بالاخره سرمربی انتخاب می‌شد و بازیکنان جذب می‌شدند. سال گذشته وقتی سیلوا به استقلال آمد نگران بودیم و شناختی از او نداشتیم. او پس از چند جلسه با تیم هماهنگ و تبدیل به یک مهره کلیدی شد و اعتقاد دارم او 50 درصد از راه قهرمانی را مدیون او هستیم. می‌خواهم بگویم مدیر به فکر است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر انتقاداتی می‌شود که بدون نظر سرمربی بازیکن انخاب می‌شود. به طور مثال شهباززاده. اما شنیدم تا قبل از تایید سرمربی، قرارداد شهباززاده امضا نشده بود. حتی شنیدم ساپینتو هنگام خوردن نهار در همان مدت زمان کوتاه در تهران هم فیلم بازی‌ها را می‌دید. این مساله یعنی مربی به شدت به دنبال آگاهی یافتن کامل است و خدا را شکر اوضاع بهتر است.

فریبا در پایان با اشاره به اینکه ساپینتو نیاز به زمان دارد هم گفت: فوتبال یک روی واضح ندارد و همه چیز در آن روی کاغذ تعیین نمی‌شود. آرسنال ونگر هم که بدون باخت قهرمان شد دو فصل بعد آمار بسیار بدی داشت. قطعا موافق صبر هواداران هستم. مطمئنا ساپینتو برای هماهنگ شدن خود زمان می‌خواهد. البته من هفته‌های اول را بحرانی نمی‌بینم و حس می‌کنم نباید از حالا در نظر گرفت که استقلال حتما بد شروع می‌کند. با تمام این اوصاف حس می کنم فصل پویا و خوبی در انتظار استقلال خواهد بود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال بهتاش فریبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ نکته مهم در زمان خرید پرینتر که باید به آن توجه کنید

اگر شما نیز تاکنون به منظور خرید پرینتر سری به بازار اینترنتی و یا حضوری این دستگاه زده باشید، حتماً متوجه تنوع گسترده‌ آن‌ها شده‌اید. - اخبار بازار -

8 نکته مهم در زمان خرید پرینتر که باید به آن توجه کنید

نوع پرینتر، لیزری یا جوهر افشاننوع کارتریج پرینترقابلیت تغذیه خودکار در پرینترهاتوجه به سایز کاغذوجود قابلیت چاپ دو طرفه در پرینترهااهمیت ظرفیت پذیرش کاغذاتصالاتهزینه خرید چاپگر

اگر شما نیز تاکنون به منظور خرید پرینتر سری به بازار اینترنتی و یا حضوری این دستگاه زده باشید، حتماً متوجه تنوع گسترده‌ آن‌ها شده‌اید. هر کدام از انواع پرینتر با هدف خاصی و به منظور انجام یک کار به خصوص طراحی و تولید شده‌اند. نکته بسیار مهمی که در مورد همه‌ی انواع پرینتر وجود دارد، اهمیت کارتریج است.

در واقع هر پرینتر برای چاپ بر روی کاغذ نیاز به تونر داخل کارتریج دارد، کارتریج‌ها دارای انواع مختلفی، شامل کارتریج جوهری، کارتریج لیزری، کارتریج Compatible و کارتریج OEM هستند. در این مطلب قصد داریم به مبحث خرید پرینتر و نکاتی که باید در زمان خرید چاپگر به آن توجه داشته باشید، بپردازیم.

بررسی 8 نکته مهم هنگام خرید پرینتر

اگر در زمان خرید به مشخصات دستگاه‌ های پرینتر در وبسایت‌های فروشگاهی توجه داشته باشید با ستونی از مشخصات مختلف و تخصصی مواجه خواهید شد. در این بخش قصد داریم به معرفی نکاتی که باید در زمان خرید چاپگر به آن‌ها توجه کنید، بپردازیم.

1. نوع پرینتر، لیزری یا جوهر افشان

اولین نکته‌ای که باید در زمان خرید پرینتر به آن توجه داشته باشید این است که شما نیاز به خرید چاپگر لیزری دارید یا جوهر افشان؟

انواع جوهر افشان پرینترها، با اینکه قیمت پایین‌تری نسبت به انواع لیزری دارند، با این حال، هزینه نگهداری آن‌ها بسیار بالاتر است. از طرف دیگر، پرینترهای لیزری هزینه نگهداری پایین‌تری داشته و همچنین بر خلاف چاپگرهای جوهر افشان که از کارتریج جوهری استفاده می‌کنند.

2. نوع کارتریج پرینتر

همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، کارتریج‌ها یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها و اجزای پرینترها به شمار می‌آیند. طول عمر کارتریج پرینترها ارتباط مستقیمی با طول عمر دستگاه پرینتر دارد. علاوه بر این، کارتریج پرینترهای لیزری در مقایسه با پرینترهای جوهر افشان دارای عمر طولانی‌تر و ظرفیت بیشتری هستند. کارتریج‌های تعبیه شده در پرینترهای لیزری از نوع کارتریجقابلشارژ هستند، این در حالی است که کارتریج‌های جوهر افشان این قابلیت را ندارند.

در حقیقت از آنجایی که کارتریج پرینترهای جوهر افشان بلافاصله خشک می‌شوند، بنابراین، باید بلافاصله پس از باز شدن استفاده شوند. از جمله پرینترهای دارای کارتریج قابل شارژ می‌توان به کارتریجلیزری hp، کارتریج پرینتر سامسونگ، کارتریج کانن و غیره اشاره کرد.

3. قابلیت تغذیه خودکار در پرینترها

یکی از نکاتی که باید در زمان و فرآیند خرید پرینتر به آن توجه داشته باشید، وجود قابلیت تغذیه خودکار در پرینترها است. قابلیت تغذیه خودکار یا ADF برای آن دسته از افراد کاربرد دارد که با هر بار استفاده تعداد صفحات نسبتاً زیادی را پرینت می‌گیرند. شایان ذکر است آن دسته از پرینترهایی که مجهز به فناوری ADF هستند، خودشان یک سینی مخصوص قرارگیری کاغذ دارند. در واقع در این مدل پرینترها به صورت خودکار برگه‌ها را وارد دستگاه پرینتر شده و عمل کپی انجام می‌شود.

4. توجه به سایز کاغذ

ویژگی بسیار مهم دیگر در یک پرینتر، حداکثر سایز کاغذی است که در داخل سینی پرینتر جای میگیرد.

اکثر پرینترهای خانگی حداکثر سایز کاغذی که می‌توانند چاپ کند کاغذ A4 است و از کاغذهای A5 و سایر سایزهای کوچک‌تر نیز پشتیبانی می‌کنند.

5. وجود قابلیت چاپ دو طرفه در پرینترها

اکثر افراد تمایل دارند تا به منظور صرفه جویی در هزینه و مصرف کاغذ از هر دو سمت کاغذ برای چاپ استفاده کنند. به همین دلیل، بهتر است بدانید که همه پرینترها دارای قابلیت چاپ دو طرفه خودکار نیستند و برای انجام این کار باید به صورت دستی اقدام کرد.

6. اهمیت ظرفیت پذیرش کاغذ

به طور معمول پرینترهای خانگی که حجم کاری زیادی ندارند دارای سینی‌هایی با ظرفیت کاغذ 100 تا 150 برگی هستند. این در حالی است که در محیط‌های اداری و همچنین آن دسته از مشاغلی که حجم پرینت بالایی دارند، ظرفیت سینی کاغذ پرینتر بسیار با اهمیت است. در حقیقت چون پرینترهایی که دارای سینی کاغذ کوچک با ظرفیت محدود هستند باید به طور مداوم کاغذ سینی آن‌ها را شارژ کرد.

7. اتصالات

امروزه با پیشرفت درگاه‌های اتصال و اتصالات بی سیم، اساساً دیگر تنها راه چاپ و پرینت گرفتن متصل کردن پرینتر از طریق کابل به کامپیوتر و لپ‌تاپ نیست. شایان ذکر است که در حال حاضر می‌توان از راه‌های ساده‌تری مانند اتصال از طریق wifi و بلوتوث پرینتر را به کامپیوتر، لپ‌تاپ و یا گوشی‌های هوشمند متصل کرد. جالب است بدانید که در اتصال پرینتر از طریق بی سیم وای فای به دستگاه‌های مختلف، دیگر نیازی به اتصال کابل به کامپیوتر یا لپ‌تاپ وجود نداشته و تنها از طریق شبکه وای فای می‌توانید فایل‌ها را از کامپیوتر و لپ‌تاپ برای دستگاه پرینتر ارسال کنید.

علاوه بر این، با گسترش شبکه اینترنت، قابلیت چاپ ابری یا Cloud Print نیز به پرینتر‌های جدید اضافه شده که در این دسته از پرینترها می‌توانید از فایل‌های روی اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌های مشخص فرآیند پرینت را انجام دهید. توجه داشته باشید که در این روش ضروری است که پرینتر به اینترنت متصل باشد. به همین دلیل است که در اغلب موارد این نوع پرینترها یک پورت اینترنت برای اتصال به اینترنت دارند.

8. هزینه خرید پرینتر

از دیگر مواردی که باید در هنگامخریدپرینتر به آن توجه کنید ارزش مادی پرینتر با توجه به هزینه‌ای است که برای آن پرداخت می‌کنید. در نتیجه باید دستگاهی را انتخاب کنید که ضمن داشتن کارایی مورد نیاز شما از نظر هزینه و قیمت نیز مناسب باشد. پرینترهای نا آشناتری نیز در بازار وجود دارند که قیمت پایین‌تر و البته کیفیت پایین‌تری نیز دارند. به همین دلیل، توصیه ما به شما خرید چاپگری است که علاوه بر قیمت مناسب، دوام و طول عمر خوبی نیز داشته باشد.

 فروشگاهدنیایکارتریج یکی از فروشگاه‌های اینترنتی فعال در حوزه خرید پرینتر و سایر اقلام اینچنینی است. در صورتی که قصد انجام یک خرید مطمئن، مقرون به صرفه و با کیفیت را دارید، بهتر است به سایتفروشگاهدنیایکارتریج مراجعه کنید.

 "این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • تیم رویایی زلاتان: بدون مسی و رونالدو!‏
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها: مانع بزرگ برطرف شد!
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها/مانع بزرگ برطرف شد!
  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • ۸ نکته مهم در زمان خرید پرینتر که باید به آن توجه کنید
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • کاش هیچ وقت به استقلال نمی‌رفتم!/ اگر زمان به عقب برگردد...
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!