Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:01:36 GMT

بازگشت مهدی قایدی به امارات (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۸۷۵۹

بازگشت مهدی قایدی به امارات (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس ازپایان لیگ امارات صحبت‌های زیادی درباره آینده مهدی قایدی به گوش رسیده و حالا در شرایطی که باشگاه استقلال نیز برای جذب این بازیکن تلاش می‌کرد این بازیکن به امارات بازگشته و به زودی تکلیف تیم فصل آینده اش مشخص خواهد شد.
قایدی که فصل را بدون حضور در دو مسابقه پایانی لیگ برتر امارات تمام کرد، حالا به گفته رسانه‌های اماراتی احتمالا راهی باشگاه جدیدی خواهد شد و با توجه به شرایط سنی و باقی ماندن چهار سال دیگر از قراردادش با شباب الاهلی، به‌عنوان بازیکن قرضی به تیم دیگری منتقل می‌شود
مهدی قایدی که به‌خاطر دور شدن از شرایط ابتدای فصل در اردوی اخیر تیم ملی ایران نیز غایب بود و جزو فهرست دراگان اسکوچیچ قرار نگرفت، حالا قصد دارد یک انتقال جدید را تجربه کند تا دوباره به فهرست تیم ملی هم برگردد و شانس بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ را به‌دست بیاورد
طی روزهای گذشته صحبت‌های زیادی در مورد حضور قایدی در اتحاد الکلبا شنیده شده و هیچ بعید نیست که این انتقال قرضی با بازگشت قایدی به امارات طی روزهای آینده نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در نهایت تصمیم آخر در خصوص مهدی قایدی را لئوناردو ژاردیم سرمربی جدید الاهلی امارات خواهد گرفت.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها

سردار آزمون به یکی از گزینه‌های دسترس رم در روزهای آینده تبدیل خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رم پرس ایتالیا؛ سردار آزمون با پایان یافتن دوره مصدومیت که در دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران رخ داده بود، به تمرینات گروهی رم بازگشت.

 در حالی که رم آماده بازی پنجشنبه شب لیگ اروپا برابر میلان می‌شود، این تیم خبر خوبی درباره وضعیت مهاجم ایرانی دریافت کرده است. زمان بهبودی سردار آزمون به طور دقیق مشخص نیست اما بازگشت او به تمرینات نشان دهنده در دسترس بودن این مهاجم در روزهای آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند