Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@13:47:17 GMT

ویژگی‌های نوت بوک جدید شیائومی چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۸۸۶۰

ویژگی‌های نوت بوک جدید شیائومی چیست؟

تصاویری که شرکت شیائومی از رایانه همراه جدید خود تحت عنوان، شیائومی بوک پرو 2022 منتشر کرده است به ما کمک خواهد کرد تا برخی از مشخصات طراحی ظاهری و فنی این لپ تاپ را بشناسیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، شیائومی در آستانه برگزاری مراسم رونمایی از محصولات خود قرار دارد. به همین دلیل این شرکت در حال انتشار پوسترهایی از محصولات جدید خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم قرار است گوشی شیائومی 12S نیز زونمایی شود که از اکنون پوسترهایی متعلق به آن نیز منتشر شده است. دیگر محصول شیائومی لپ تاپ بوک پرو 2022 است. تصاویر این لپ تاپ نیز نشان می دهد ترک پد این لپ تاپ از ترک‌پد مک بوک ایر و مک بوک پرو نیز کوچک تر است.

پیش از این نیز بسیاری از لپ تاپ های شیائومی از نظر ظاهری شباهت زیادی به مک بوک ها داشته اند. در پوستری که شیائومی از این لپ تاپ منتشر کرده است نیز مشخص است که این شرکت در طراحی این لپ تاپ از طراحی های مربوط به اپل استفاده کرده است. به گفته شیائومی ضخامت این لپ تاپ تنها 14.9 میلیمتر است و در قسمت گوشه ها حالتی گرد دارد. با توجه به اینکه مراسم رونمایی شیائومی در روز 13 تیز برگزار می شود، به زودی دیگر مشخصات این لپ تاپ نیز منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/ 

 

 

 

 

منبع: تکنا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اینترنت 4g اینترنت 5G شیائومی موبایل قسطی موبایل 4g گوشی قسطی موبایل 5G گوشی دست دو لپتاپ گیمینگ لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی گوشی جدید ریلمی فاش شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Realme GT Neo 6 SE با آخرین مدل پنل BOE همراه با ویژگی‌های چشم‌گیر عرضه می‏‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت ریلمی تائید کرده است که گوشی هوشمند جدید خود به نام Realme GT Neo 6 SE را به زودی عرضه خواهد کرد، تصاویری از این گوشی منتشر شده است که نشان می‌دهد دارای لبه‌های خمیده در قسمت جلو و پشت است و در رنگ‌های مشکی و سبز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی Realme GT Neo 6 SE به تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 و پردازنده گرافیکی Adreno 732 مجهز شده است، شرکت سازنده ادعا می‌کند که این پردازنده در مقایسه با نسل قبلی خود، عملکرد قابل‌توجهی ارائه می‌دهد و بهره‌وری انرژی را بهبود می‌بخشد.

گوشی Realme GT Neo 6 SE با آخرین مدل پنل BOE همراه با ویژگی‌های چشم‌گیر عرضه می‏‌شود، به طوری که نمایشگر این گوشی دارای حداکثر روشنایی ۶۰۰۰ نیت و رزولوشن 1.5K است و صد درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد، نسبت نمایشگر به بدنی این گوشی ۹۴.۲ درصد است.

کد خبر 744315

دیگر خبرها

  • iOS۱8 با ویژگی‌های هوش مصنوعی عرضه می‌شود
  • پیشتازی نفت و گاز مارون در دستاوردهای فنی بار اول
  • ۹ ویژگی طراحی حمله ترکیبی به اسرائیل | چرا عملیات ایران «وعده صادق» نامیده شد؟
  • گوشی‌های سامسونگ در برابر شیائومی؛  کدام یک در 2024 پیروز میدان خواهد بود؟
  • راهنمای جامع طراحی داخلی به کمک شرکت معماری
  • آزمایش ویژگی پیام‌رسانی در تردز
  • طراحی گوشی جدید ریلمی فاش شد
  • کیهان: تصاویر پخش شده از خلوت بودن مراسم نمازجمعه کاظم صدیقی مربوط به پیش از شروع مراسم است!
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد ساعت ۱ میلیون پوندی پپ گواردیولا
  • لزوم تجلیل از شخصیت شهید آیت‌الله سلیمانی