Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@16:49:34 GMT

حسین صادقی به ذوب‌آهن پیوست

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۸۸۶۷

حسین صادقی به ذوب‌آهن پیوست

حسین صادقی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال هوادار تهران به ذوب‌آهن اصفهان پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با حسین صادقی بازیکن فصل گذشته هوادار تهران به توافق رسید و این مهاجم ۳۱ ساله با عقد قراردادی به ذوب‌آهن اصفهان پیوست.

صادقی سابقه بازی در تیم‌های استقلال خوزستان و قشقایی شیراز را در کارنامه خود دارد و در نخستین فصل حضور هوادار برای این تیم به‌میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد حسین صادقی هفته گذشته با هوادار به اتمام رسید و او به‌عنوان بازیکن آزاد راهی اصفهان خواهد شد.

طبق اخبار موثق، حسین صادقی خرید جدید ذوب‌آهن خواهد بود که جانشین رضا خالقی‌فر می‌شود و در روزهای آینده باشگاه ذوب‌آهن از وی رونمایی می‌کند. او فصل گذشته در ۲۲ بازی برای هوادار فقط یک‌گل به‌ثمر رساند و دو پاس‌گل به‌نام خود ثبت کرد.

ذوب‌آهن تا به‌اینجای نقل‌وانتقالات تابستانی، شهرام سالاری مهاجم سابق خیبر خرم‌آباد و آرمان اکوان مدافع فصل گذشته آرمان‌گهر سیرجان را رسماً به‌خدمت گرفته است؛ همچنین سامان نریمان‌جهان طی توافق ذوب‌آهن و تراکتور، با سجاد دانایی معاوضه شد و اعلام رسمی در چند روز آینده خواهد بود.

کد خبر 585374

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات نقل و انتقالات لیگ برتر نقل و انتقالات فوتبال ایران تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال هوادار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حسین صادقی فصل گذشته ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه دغدغه امروز مدیریت شهری اصفهان پرداختن رسانه‌ها به ویژگی‌های شاخص شهری است، گفت: برند شهر اصفهان باید حفظ شود و نباید بدون در نظر گرفتن نقاط قوت این کلان‌شهر، تنها به نقاط ضعف و مشکلات آن بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان با تاکید بر تکریم و احترام جامعه رسانه‌ای اصفهان از سوی مدیریت شهری اظهار کرد: افزایش ظرفیت نقدپذیری، تکریم اصحاب رسانه و در دسترس بودن مسئولان شهری برای پاسخگویی به جامعه رسانه‌ای اصفهان با هدف ایجاد تعامل و هم‌افزایی با رسانه‌ها رویکرد مدیریت شهری در این دوره بوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در سال گذشته به برگزاری ۲۶ جلسه تخصصی با رسانه‌های این کلان‌شهر پرداخته است، افزود: ۴ تور رسانه‌ای و ۲۳ افتتاحیه که در مجموع شامل ۵۳ رویداد می‌شود، سال گذشته از سوی شهرداری این کلان‌شهر با اصحاب رسانه برگزار شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری آماده تعامل با جامعه‌رسانه‌ای و پاسخگویی به آن‌ها است، تصریح کرد: سال گذشته این مجموعه به‌طور مستمر هر هفته با اصحاب رسانه تعامل داشته و در ارتباط بوده است.

معرک‌نژاد با بیان اینکه طی دو سال گذشته شهرداری اصفهان به بسترآفرینی برای ایجاد تعامل بیشتر و ارتباط با رسانه پرداخته است، گفت: سال گذشته ۶۶ برنامه تلویزیونی و حدود ۴۰ برنامه رادیویی با حضور شهردار و مسئولان شهری اجرا شد، همچنین در راستای این بسترسازی و برای بررسی چالش‌ها و مشکلات اصحاب رسانه با خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرنگاران این کلان‌شهر نیز ارتباط مکرر و پیوسته‌ای داشته است.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه امروز مدیریت شهری اصفهان پرداختن رسانه‌ها به ویژگی‌های شاخص شهری است و نباید بدون در نظر گرفتن نقاط قوت این کلان‌شهر تنها به نقاط ضعف و مشکلات آن بپردازیم، خاطرنشان کرد: برند شهر اصفهان باید حفظ شود و رسانه‌ها در این امر خطیر نقش بسیار پررنگ و قابل اهمیتی دارند.

کد خبر 747886

دیگر خبرها

  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن