Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان عضو شورای اسلامی روستای سایه خوش از ثبت سه کشته بر اثر زلزله در استان هرمزگان خبرداد.

بیانبانرو در گفت و گو با ایسنا، ضمن تایید این خبر، افزود: تاکنون اجساد سه نفر را از آوار بیرون آورده ایم و اکثر منازل روستای سایه خوش نیز تخریب شده است.وی جمعیت این روستا را ۱۶۰۰ نفر داسنت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان به ارائه جزئیات زلزله ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ ریشتری در استان هرمزگان پرداخت.مختار سلحشور در گفت و گو با ایسنا، افزود: این زلزله حوالی شهرستان بندرخمیر و بندرلنگه رخ داده و در همان لحظه تیم های ارزیاب به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با فرمانداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای مناطق زلزله زده در ارتباط هستیم، اظهار کرد: هنوز برای ارزیابی شرایط زود است اما تاکنون خسارتی گزارش نشده است.

به گزارش ایسنا، زلزله ای به بزرگی ۶.۱ در مقایس ریشتر حوالی بندرخمیر در ساعت ۰۲:۰۲:۰۷ بامداد در طول جغرافیایی: ۵۵.۳، عرض جغرافیایی: ۲۶.۷۸ و عمق ۱۰ کیلومتری از سطح زمین به وقوع پیوست.

آمادگی صددرصدی پلیس و فعالیت گشت‌های ویژه پلیس پس از وقوع زلزله در هرمزگان

معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: پس از وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری بامداد امروز ، بلافاصله نیروهای گشت‌ کلانتری‌ها جهت تأمین امنیت در مکان‌هایی که افزایش حضور شهروندان را شاهد بودیم، حاضر شدند که این مأموریت همچنان ادامه دارد و پلیس در آمادگی کامل برای تأمین امنیت شهروندان قرار دارد.

سرهنگ موسی عرب اظهار کرد: گشت‌های ویژه ای نیز برای پیشگیری از سرقت منازل در سطح محلات فعال هستند.

وی تاکید کرد: به مردم توصیه می‌شود هنگام حضور در خودرو، مراقبت‌های لازم را داشته باشند و ضمن توجه به توصیه‌های پلیسی، به شایعات توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی و معتبر دنبال کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه با افرادی که شایعه کنند برخورد قانونی انجام می‌شود، تصریح کرد: آن دسته از افرادی که در فضاهای مختلف با شایعه پراکنی اقدام به تشویش اذهان عمومی و افزایش بار روانی برای شهروندان فهیم استان می‌کنند، مرتکب جرم شده‌اند و قطعاً تحت تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم در صورت تصمیم برای حضور در بوستان‌ها یا دیگر مکان‌ها از توقف دوبله و چند ردیفه در حاشیه معابر و مسیرهای عبور و مرور خودداری کرده و از به همراه داشتن اشیا قیمتی و طلاجات پرهیز کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، افزود: تمامی بیمارستانهای استان هرمزگان در آماده باش کامل هستند. 

دکتر فاطمه نوروزیان با بیان اینکه تیم های واکنش سریع و تکنسین های فوریتهای پزشکی به منطقه سایه خوش و سایر روستاهای اطراف بندرلنگه اعزام شده اند، اظهار کرد: تمامی نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی و کادر بهداشت و درمان در خالت آماده باش بوده و جلسه اضطراری مدیریت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تشکیل شده است.

سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه هرمزگان با بیان اینکه نیروهای سپاه و بسیج و برخی ماشین آلات عمرانی و ساختمانی به مناطق احتمالی خسارت دیده اعزام شدند، اظهار کرد:  در برخی مناطق خسارتها بیشتر گزارش می شود که تمرکز بر امداد سریع است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استان هرمزگان سایه خوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی امیدیه از کشف انبار دپوی کالای خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال در یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ علی رحیمی‌پور اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالاهای خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی امیدیه با بیان اینکه ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله بامدادی این استان جنوبی را لرزاند