Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنخل دی ماریا و پل پوگبا به زودی قراردادشان را با یوونتوس امضا می کنند. کریستین ویری در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت در مورد دی ماریا در یوونتوس گفت:

بازیکنی که مانند او فوتبال را می شناسد و بازی می کند، همه چیز را برای یووه به ارمغان می آورد: کیفیت، گل، پاس گل و تجربه ای که از بازی در رئال مادرید، منچستریونایتد، پاری سن ژرمن و آرژانتین کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاقه کریستین ویری به بازی دوشان ولاهوویچ بر هیچکس پوشیده نیست و او بارها عنوان کرده مهاجم صربستانی شباهت زیادی به خودش دارد. از ویری سوال شد آیا دی ماریا همراهی است که ولاهوویچ برای درخشش در یووه نیاز دارد؟

اوه نه! او در فیورنتینا برای درخشش به هیچکس نیازی نداشت و در هر بازی یک گل می زد. بعد او به یوونتوس می رود و به تیزیو، کایو و سمپرونیو (فیلم معروف ایتالیایی) نیاز دارد؟ نه او نیاز دارد فوتبال بازی کند. اگر شما دی ماریا را بگیرید و مثل فصل قبل بازی کنید، چه چیزی تغییر می کند؟ پاس گل های بیشتری می بینیم زیرا دی ماریا ابتکار خوبی در بازی دارد. پیروزی های بیشتری به دست می آورید زیرا ولاهوویچ، کیه زا و دی ماریا واقعا قدرتمند هستند اما این کافی نیست. فوتبال بازی کردن بهتر است نه؟ 

ویری در مورد بازگشت پوگبا گفت:

بستگی دارد که انگیزه او برای بازی چقدر است. چقدر جاه طلبی و آرزو برای او باقی مانده است. با توجه به صحبت هایش، من فکر می کنم انگیزه دارد زیرا به جایی برمی گردد که خوشحال بوده است؛ مانند لوکاکو. 

اخبار داغ 

حمایت استقلالی ها از وریا غفوری با کلید واژه "کاپیتان" اعتراض امید عالیشاه به قانون سقف قرارداد؛ معیشت ما در گرو همین چند سالی است که بازی می‌ کنیم رفتن هم زمان لواندوفسکی و ژاوی به رستورانی در ایبیزا / عکس رافینیا | ساعت های تعیین کننده برای مشخص شدن مقصد وینگر لیدزیونایتد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دی ماریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری

مدیرعامل باشگاه چادرملو از اشتباهات داوران در دیدارهای این تیم در لیگ دسته اول انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی عطایی مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان در واکنش به اشتباهات سریالی داوران در بازی‌های این تیم اظهار داشت: در طول فصل تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا فقط روی مسائل فنی متمرکز شویم اما هر چه به انتهای فصل نزدیک می‌شویم و هفته‌ها را حساس‌تر می‌بینیم، اتفاقات شگفت‌انگیز بیشتری را شاهد هستیم که پرسش‌های مبهم ذهن مان را تکمیل‌تر می‌کند.

صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟

وی ادامه داد: به اشتباهات داوری در هفته‌های اخیر که نتایج بازی‌های ما را به ضرر ما تغییر داد، نگاه کنید. همه کارشناسان داوری متفق‌القول بر این باورند که امتیازهای فراوانی از تیم ما کسر شده است؛ از پنالتی‌هایی که هر بازی برای ما نمی‌گیرند تا تصمیم‌هایی که به ضرر ما گرفته می‌شود و گل‌های ما را نادیده می‌گیرند. چطور ما باید همه این اشتباهات را سهوی و غیرعمدی تلقی کنیم؟ چگونه است که همه این اشتباهات باید به ضرر ما شود و حتی یک اشتباه داوری به سود ما نیست اما همیشه رقبای ما از اشتباهات داوری سود می‌برند؟ اگر قرار نیست تیم بی‌پناهی مثل چادرملو به لیگ برتر صعود کند به ما اطلاع دهند.

مدیرعامل چادرملو اردکان سپس به لغو بازی استقلال ملاثانی و فجر شهیدسپاسی پرداخت و گفت: مگر بار اول بود که استقلال ملاثانی میزبانی می‌کرد؟ چطور همه بازی‌های خانگی این تیم، بدون کوچکترین مشکلی برگزار شد و حالا که به مقطع تعیین‌کننده فصل رسیده‌ایم، به یکباره امکان میزبانی این تیم، سلب می‌شود؟ پرسش من از برگزارکنندکان مسابقات این است که آیا اتفاقی که در اهواز افتاد، فیرپلی ورزشی است که همه تیم‌ها بازی کنند و یک تیم که در رقابت با چند تیم است با آگاهی از همه نتایج و بدون اضطراب بازی نکند؟

عطایی در پایان عنوان کرد: وظیفه من و تمام ارکان باشگاه، دفاع از حق مردم شهر اردکان و استان یزد است. من فقط می‌خواهم بدانم در این فوتبال، کسی نیست که به فریاد تیم‌های مظلوم برسد و به اجرای عدالت در روزهای پایانی و سرنوشت ساز لیگ کمک کند؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم