Web Analytics Made Easy - Statcounter

 زرندی در این کتاب نوشته اشت: « یه زمانی علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس جمهور بود، علی‌اکبر ناطق‌نوری رئیس مجلس، علی‌اکبر ولایتی وزیر خارجه و علی‌اکبر محتشمی هم وزیر کشور به همین دلیل بعضی خارجی‌ها فکر می‌کردند «علی اکبر»، یه لقب دولتی است که به سران ایران اعطا می‌شه! بعد من می‌خواستم برم ترکیه، توی مرز پاسپورتم را دادم، یارو یه نگاه کرد از جاش بلند شد به من احترام گذاشت به بقیه گفت این آقا علی‌اکبره، همه پا شدند، رئیس شون اومد جلو پاسپورت منو داد بعد همه به ستون ایستادند و یه راهرو باز کردند و من از همشون سان دیدم و از مرز با احترام رد شدم!»

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: علی اکبر نام مقامات دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات اسرائیلی به جان هم افتادند!

وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل، در واکنش به گزارش رسانه‌های غربی درباره آنچه پاسخ اسرائیل به عملیات ایران خوانده شده، گفت: «مسخره است».

به گزارش فرهیختگان، رسانه‌های غربی بامداد امروز بعد از انتشار گزارش‌هایی کذب درباره شنیده شدن صدای چند انفجار در شهر اصفهان مدعی پاسخ رژیم جعلی اسرائیل به عملیات «وعده صادق» شدند. در این بین ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در واکنش به گزارش رسانه‌های غربی درباره آنچه پاسخ اسرائیل به عملیات ایران خوانده شده، گفت: «مسخره است».

در ادامه میکی لِوی، رئیس سابق و عضو فعلی پارلمان رژیم صهیونیستی در کنست هم در واکنش به بن‌گویر در شبکه ایکس نوشت: «تبریک می‌گویم، شما توانستید تمام دوران تصدی خود را به عنوان وزیر شکست ملی و عضویت در کابینه در یک کلمه توصیف کنید.»

دیگر خبرها

  • مقامات اسرائیلی به جان هم افتادند!
  • نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو
  • مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد
  • وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی: پیش از هرگونه حمله باید خوب فکر کنیم/ ایران به حمله ما واکنش نشان خواهد داد
  • محمد کاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • گزارش افغانستان اینترنشنال باز هم جعلی درآمد
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران
  • مقامات این کشور پیش از عملیاتِ ایران التماس می‌کردند | سفیر سوئیس به سپاه احضار شد!
  • لفاظی تازه یک اسرائیلی؛ تل‌آویو دنبال حمله دیپلماتیک به ایران؟
  • سفر کامرون به سرزمین‌های اشغالی با محوریت جنگ غزه و کاهش تنش‌ها