Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی لارستان شنبه در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس هماهنگی های انجام شده با ستاد مدیریت استان فارس ، تاکنون یک تیم عملیات ویژه به همراه ۲ دستگاه آمبولانس بر اساس دستور مرکز فرماندهی عملیات و بحران دانشگاه علوم پزشکی شیراز  به مناطق زلزله زده در استان هرمزگان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صباغی اظهارداشت: تمامی پایگاه های اورژانس لارستان در آمادگی کامل به سر برده و برای پشتیبانی در رسیدگی به مصدومان حادثه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

صباغی گفت:  به دنبال وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری در استان هرمزگان و اعلام آماده باش مرکز فرماندهی عملیات و بحران وزارت بهداشت(EOC)، پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی لارستان آماده باش کامل هستند.

بر اساس برخی خبرهای رسیده زلزله خسارات های جانی و مالی در برخی مناطق بندرخمیر را به دنبال داشته است.

گزارش های اولیه مردمی در روستای سایه خوش حاکی است که بر اثر زلزله های پی درپی ۶.۱ تا۳.۶  ریشتری بامداد شنبه،  سه نفر در این روستا جان خود را از دست داده اند، ۱۹ نفر هم زخمی وبرخی منازل هم تخریب شده است.

زلزله ‌ای به بزرگی ۶.۱ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۲ دقیقه و ۷ ثانیه،۴.۷ بامداد امروز (شنبه) بندر خمیر در استان هرمزگان را لرزاند که به تبع آن زلزلزله های۴.۷ ساعت ۲.۹دقیقه، ۴.۶ ساعت ۲.۱۷دقیقه،۳.۶ ساعت ۲.۲۳ ، ۳.۹ساعت ۲.۳۰دقیقه،۴.۲ ساعت۲. ۳۷ دقیقه امروز شنبه بندرخمیر را لرزاند.

برخی گروه ها از خسارت ها در روستاهای دواب، دژگان  و کنخ بندر لنگه خبر می دهنداین زلزله ها با وجود اینکه مرکز آنها در دریا بوده ولی شهرهای اطراف به ویژه شهر بندرعباس هم احساس شد و مرکز را به وحشت انداخت.

زلزله همچنان در بندرخمیر ادامه دارد و پس از وقوع زلزله ۶.۱ریشتری، بیش از ۱۰ پس لرزه رخ داده و هم اکنون استاندار هرمزگان به محل وقوع زلزله که کانون آن روستای سایه خوش بندرخمیر بوده عزیمت کرده است.

زلزله های پی در پی بامداد امروز در هرمزگان، لارستان فارس را هم به شدت تکان داد و سبب وحشت و بیم و هراس مردم و شهروندان شد.

برخی شهروندان هم از ترس منازل خود را ترک کردند. لارستان در 378 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع است. 

برچسب‌ها هرمزگان سازمان اورژانس کشور لارستان خسارت مالی زلزله فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان سازمان اورژانس کشور لارستان هرمزگان سازمان اورژانس کشور لارستان خسارت مالی زلزله فارس زلزله ها ساعت ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از امدادرسانی نیروهای امدادی با حضور یک تیم ۴ نفره به همراه موتور پمپ و کف‌کش در مناطق و منازل آبگرفتگی در سطح شهرستان بهاباد استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی بارش‌های شدید در روستای ده جمال شهرستان بهاباد استان یزد و آبگرفتگی در این مناطق، نیروهای امدادی هلال احمر اقدام به تخلیه آب از منازل متأثر از سیلاب کردند.

کد خبر 747310

دیگر خبرها

  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • بارش باران و تگرگ در بخش کهورستان بندرخمیر
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • آبگرفتگی خیابان‌های کاشان و عدم حضور نیروهای امدادی
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر