Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی در سفر رئیس‌جمهور آمریکا به منطقه فهرستی از «گزینه‌های دیپلماتیک» برای افزایش فشار به ایران به او ارائه خواهد کرد.

به گزارش مشرق، پایگاه «المانیتور» به نقل از برخی منابع صهیونیستی گزارش داده مقام‌های اسرائیلی در جریان سفر «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی فهرستی از «راهکارهای دیپلماتیک» درباره ایران به او ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی به پایگاه المانیتور گفت اسرائیل فهرستی از تدابیر دیپلماتیک برای افزایش فشار بر ایران و وادار کردن این کشور به دست کشیدن از برنامه هسته‌ای خود جمع‌آوری کرده است.

این مقام رژیم صهیونیستی گفت: «روش‌هایی برای جلوگیری از پروژه هسته‌ای [ایران] وجود دارند که نظامی نیستند. غرب و ایالات متحده تا کنون از همه ابزارهای دیپلماتیک و اقتصادی که در اختیار دارند استفاده نکرده‌اند.»

بیشتر بخوانید:

مقامات امنیتی اسرائیل، برجام را بهتر از نبودن آن می‌دانند

وی در ادمه مدعی شد: «ایرانی‌ها این را می‌دانند و با توجه به وضعیتی که دارند مقاومت در برابر تدابیر جدید را سخت خواهند یافت. ما قصد داریم [به بایدن] درباره توافق هسته‌ای جدید هشدار دهیم و راهکار جایگزین مشخصی به او ارائه کنیم.»

رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح‌های هسته‌ای در منطقه غرب آسیا است که با حمایت‌های آمریکا برنامه تسلیحاتی خود را از هر گونه نظارت بین‌المللی دور نگاه داشته است.

المانیتور نوشته موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای را امری می‌داند که حتماً اتفاق خواهد افتاد. طبق ادعای این رسانه، این ارزیابی موساد منطق بسیار ساده‌ای دارد و آن این است که هیچ‌کدام از دو طرف راه جایگزین دیگری ندارند.

دولت «جو بایدن» مدعی است قصد دارد از طریق مذاکرات جاری در شهر وین، پایتخت اتریش زمینه‌های لازم برای بازگشت کشورش به توافق هسته‌ای برجام را فراهم کند، اما تا کنون بدون انجام اقدامات لازم برای عمل به این وعده عملاْ سیاست فشار حداکثری را علیه ایران ادامه داده است.

تا کنون چندین دور مذاکره در وین میان گروه 1+4 و ایران از یک طرف و آمریکا از طرف دیگر انجام شده اما آمریکا با مقصرنمایی و کارشکنی در گفت‌وگوها مانع از حصول نتیجه شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت اسرائیل برجام مذاکرات دوحه سفر بایدن به ریاض جو بایدن خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رژیم صهیونیستی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی

معاون رئیس جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه در تماس تلفنی با رئیس رژیم صهیونیستی درباره حمایت کامل واشنگتن از امنیت این رژیم و آزادی اسرای صهیونیست در نوار غزه اطمینان داد.

کاخ سفید بامداد چهارشنبه از تماس تلفنی کمالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا با اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی خبر داد.

در این بیانیه آمده است که هریس درباره حمایت کامل آمریکا از امنیت رژیم صهیونیستی و آزادی اسرای صهیونیست در نوار غزه به هرتزوگ اطمینان داده است.

کاخ سفید ضمن اشاره به ابراز نگرانی هریس از وضعیت انسانی در نوار غزه، گفت: «معاون رئیس جمهور آمریکا و هرتزوگ در مورد اقدامات لازم برای افزایش جریان کمک به غزه و توزیع ایمن آن گفتگو کردند. هریس تلاش‌های واشنگتن برای دستیابی به آتش‌بس فوری و طولانی مدت در غزه را به عنوان بخشی از توافقنامه آزادی گروگان‌ها تایید کرد».

کاخ سفید همچنین اضافه کرد: «معاون رئیس جمهور آمریکا و هرتزوگ درباره موارد ناگوار آزار و اذیت یهودیان در آمریکا و درخواست خشونت علیه آنها گفتگو کردند».

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • روایت قهر و آشتی «بایدن» و «بی‌بی»؛ یک قاتل در دو بدن!
  • تغییر لحن به سبک بایدن
  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد