Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:23:57 GMT

گرایی: صفر تا صد مراسم خداحافظی با استابلر بود

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۹۶۹۲

گرایی: صفر تا صد مراسم خداحافظی با استابلر بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمدعلی گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان روز 26 خرداد ماه همراه با برادرش محمدرضا گرایی به دعوت فرانک استابلر راهی آلمان شد تا در جشن خداحافظی قهرمان آلمانی شرکت کند.

به این ترتیب آخرین مبارزه فرانک استابلر مقابل محمدرضا گرایی قهرمان المپیک و جهان برگزار شد و محمدعلی گرایی نیز با حریف آلمانی‌اش که هر دو در مسابقات جهانی اسلو روی سکوی مشترک سومی قرار گرفته بودند، مبارزه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نیز برادران گرایی به تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در ایتالیا ملحق شده و همراه این تیم به تهران بازگشتند.

کاپیتان محمدعلی گرایی درباره مراسمی که به آن دعوت شده بود، به تسنیم گفت: این مراسم را استابلر برگزار کرد و کاملاً به‌صورت شخصی بود. فدراسیون کشتی و سازمان ورزش آلمان هیچ کاری برای برگزاری این مراسم نکرده بودند. تمام هزینه‌ها و در واقع صفر تا صد این مراسم با خود استابلر و اسپانسرش بود.

وی که در سفر به آلمان با میخایین لوپز ستاره کوبایی کشتی فرنگی دیدار داشته است، در مورد اینکه آیا این کشتی‌گیر تصمیم به حضور در مسابقات جهانی 2022 صربستان دارد، گفت: خودش می‌گفت که تا المپیک پاریس در مسابقات جهانی شرکت نمی‌کند و هدفش حضور در المپیک بعدی است.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان در مورد مصدومیتش تأکید کرد: مرور فن می‌کنم، اما هنوز کشتی نگرفته‌ام. از اردوی بعدی کشتی هم می‌گیرم. جای نگرانی نیست و وضعیت پایم رو به بهبود است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمدعلی گرایی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامیداشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.

این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.

در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب بیش از ۴۰۰ هیات و ۴۵۳ باشگاه ورزشی در نقاط مختلف استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد