Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:35:17 GMT

غرق شدن ۳ مسافر در روستای سلیم چاف آستانه اشرفیه

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۹۸۵۶

غرق شدن ۳ مسافر در روستای سلیم چاف آستانه اشرفیه

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش غلامی شامگاه جمعه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به غرق شدن سه نفر در آب‌های دریای خزر، گفت: چهار مسافر جوان از اعضای یک خانواده عصر جمعه برای شنا در دریای خزر به شهرستان آستانه اشرفیه رفتند.

وی با بیان اینکه متأسفانه این افراد به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا در سواحل محدوده روستای سلیم چاف شهرستان آستانه اشرفیه به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا غرق شدند، افزود: عوامل امدادی این جمعیت برای نجات وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان ادامه داد: عوامل امدادی سه زن ۲۸، ۳۰ و ۳۲ ساله را از آب بیرون کشیدند، گفت: ۲ نفر از این افراد فوت شدند و یک زن به کمک نیروهای امدادی احیا و به بیمارستان منتقل شد.

وی گفت: جسد مرد ۲۷ ساله هنوز پیدا نشده و جستجوها برای پیدا کردن آن ادامه دارد.

کد خبر 5528232

منبع: مهر

کلیدواژه: غرق شدگی هلال احمر گیلان سیاوش غلامی بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زلزله هرمزگان کنکور مشهد خراسان رضوی ویروس کرونا زمین لرزه کنکور سراسری ایلام اردبیل آمار کرونا سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از ارزیابی وضعیت امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر «حسین سلامی» برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تاثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیرو‌های امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیرو‌های امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سخنگوی سپاه با اشاره به اینکه عمده نیاز‌های امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد تأکید کرد: وضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و هم افزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیرو‌های مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیرو‌های خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در جنوب شرق کشور را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تامین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

سردار شریف در پایان اظهار امیدواری کرد: به فضل الهی با توجه به هماهنگی، همکاری، هم افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیرو‌های جهادی به ویژه مشارکت نیرو‌های مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور مهم سردار سلامی به نیرو‌های سپاه
  • دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • غرق شدن پسر هفت ساله در روستای ازمیغان طبس
  • نمره قبولی مدیریت بحران سیل
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • گره‌گشا نبودن وام مسکن برای خانه‌دارشدن مردم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • فوتی‌ های بارندگی در هرمزگان به ۳ نفر رسید