Web Analytics Made Easy - Statcounter

زینب اسلامی نیا روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این تیم با وجود برخی مشکلات برای اعزام به مسابقات و کمبود امکانات تمرینی در شهرستان، به همت و تلاش ورزشکاران اعزامی، توانستم در سه رده سنی نوجوان و جوانان و بزرگسالان مدال‌های طلا و نقره و برنز در وزن‌های مختلف را به دست آوریم.

وی گفت: مسابقات کشوری پنچاک سیلات بانوان به مدت دو روز با شرکت ۱۸ تیم از استان‌های مختلف کشور در مشهد مقدس برگزار شد که در پایان تیم بانوان گناوه به نمایندگی از استان بوشهر در مجموع تیمی مقام اول و تیم‌های ایلام و گلستان دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم ملی پنچاک سیلات و سرمربی تیم اعزامی استان بوشهر به این مسابقات افزود:  در این دور از مسابقات و در رده نوجوانان یلدا پیمان و مهشید دشتی از تیم گناوه مقام اول و طلای این مسابقات را کسب کردند.

                                        

وی بیان کرد:  مینا حسنی و دینا بیژنی در رده جوانان ،مدال نقره و محدثه جوکار و دریا شهبازی مدال برنز را به دست آوردند.

اسلامی نیا گفت: در رده بزرگسالان فاطمه اسدی و معصومه رضی پور و اکرم ایزد پناه مقام اول و طلای این مسابقات را کسب کردند.

سرمربی تیم اعزامی بانوان استان بوشهر از فرماندار گناوه، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات های رزمی شهرستان گناوه که برای اعزام تیم همکاری لازم را داشتند، تقدیر کرد.

شهرستان گناوه از قطب های مستعد در رشته های مختلف  رزمی اعم از بانوان و مردان استان بوشهر است.

برچسب‌ها بوشهر فدراسیون های ورزشی گناوه فدراسیون ورزش های رزمی بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر فدراسیون های ورزشی گناوه بوشهر فدراسیون های ورزشی گناوه فدراسیون ورزش های رزمی بانوان استان بوشهر مقام اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو

مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز(۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در‌ فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو ( ۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است. در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد