Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله باقری فرد روز  شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال ۲ هزار و ۶ فقره تخلف بازاریان استان از سوی بازرسان شناسایی شد و مدت مشابه سال گذشته نیز ۸۶۷ تخلف اصناف کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده بود.

وی تاکید کرد:از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲ هزار و ۶۵۷ بازرسی از اصناف استان برای شناسایی تخلفات صنفی بازاریان انجام شده و در مدت مشابه پارسال ۲۹ هزار و ۹۹۶ بازرسی از بازار استان انجام گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: امسال۷۳۴ گشت مشترک با همکاری علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی،صنعت معدن تجارت، فرمانداری ها، دفتر اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر متولیان در استان انجام شده است در حالی که مدت مشابه پارسال ۳۸۵ گشت مشترک برای نظارت بر بازار صورت گرفته بود.

باقری فرد اظهار داشت: ۴۰ بازرس ویژه و ۳۰ بازرس افتخاری کار رصد بازارهای کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در استان فعالیت می کند، تاکید کرد: نظارت بر این تعداد واحد صنفی با همت مضاعف و تلاش مستمر این بازرسان امکان پذیر شده است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا وزارت صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا گچساران کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲۷۳۹ واحد صنفی متخلف ازسوی وزارت بهداشت

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، کل بازرسی‌ها در این مدت ۸۷۰ هزار و ۸۹ مورد بوده که ۶۳۶ هزار و ۷۹۸ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع غذا انجام شده و ۸۵۵ هزار و ۴۶۶ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم سازی شده است.

بنا بر اعلام این مرکز در این مدت ۴۴۷ هزار و ۹۴۷ مورد کلرسنجی منابع آب آشامیدنی انجام شده و تعداد بازرسی بین راهی ۲۱ هزار و ۶۱۱ مورد، بازرسی از اماکن عمومی ۲۳۳ هزار و ۲۹۱ مورد، تعداد اخطار کتبی صادره ۸۹ هزار و ۷۹۰ مورد، معرفی به مراجع قضایی ۱۱ هزار ۵۴۴ مورد و پلمب مراکز متخلف ۲۷۳۹ مورد بوده است.

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • استرداد بیش از ۵ میلیارد ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی
  • تعطیلی ۲۲واحد صنفی متخلف در کرمان
  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • پلمب ۲۷۳۹ واحد صنفی متخلف ازسوی وزارت بهداشت
  • 1000 بازرسی از واحدهای صنفی اردبیل انجام شده است
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در استان زنجان
  • بازاریان آذربایجان‌غربی ۵۲ میلیارد ریال جریمه پرداخت کردند