Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@12:33:25 GMT

قول پرسپولیسی‌ها برای حل مشکل بزرگ

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۰۰۲۸

قول پرسپولیسی‌ها برای حل مشکل بزرگ

«کاسیانو دیاز» مهاجم فصل گذشته ویزلا پرتغال با وجود توافق کامل با باشگاه پرسپولیس هنوز موفق به ثبت رسمی قرارداد خود نشده است.

او که یک فصل دیگر با ویزلا قرارداد دارد و برای دریافت رضایت‌نامه‌اش باید ۳۵۰ هزار دلار پرداخت می‌کرد که این رقم با درخواست باشگاه پرسپولیس به ۳۰۰ هزار دلار کاهش پیدا کرد اما طرف پرتغالی اعلام کرد زمانی حاضر به ارائه رضایت‌نامه به کاسیانو می‌شود که پول به حساب این باشگاه واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مهاجم خارجی مد نظر باشگاه پرسپولیس بلیت پنجشنبه گذشته را برای سفر به تهران در جیب خود داشت اما عدم پرداخت پول رضایت‌نامه‌اش باعث حضور وی در تمرینات پیش فصل ویزلا پرتغال شد.

با این حال محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با مدیر برنامه‌های کاسیانو در تماسی دوباره اعلام کرد مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن را ظرف چند روز آینده پرداخت خواهند کرد تا این بازیکن دوباره در پایان هفته بتواند وارد تهران شده و با پرسپولیس تمرین کند.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1647022

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر باشگاه پرسپولیس رضایت نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت

مدیران پرسپولیس از پروسه واگذاری این باشگاه بی‌اطلاع هستند!

به گزارش مشرق، در حالی که موضوع واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت مطرح شده امروز نامه‌ای از سازمان بورس خطاب به این بانک منتشر شد تا وضعیت صحت و سقم این واگذاری مشخص شود.

این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس از وجود این نامه و مکاتبات صورت گرفته بی‌خبر بوده و اطلاعی از این شرایط ندارند. بی‌خبر مدیران پرسپولیس در آستانه ۱۱ فروردین که قرار است سهام پرسپولیس واگذار شود نکته عجیب این واگذاری است!

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی
  • آبرسانی به بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟
  • روایت خدابنده‌لو از رد پیشنهاد استقلال