Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عبدالناصر موسی‌زاده» روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شهید بزرگوار به دلیل بیماری در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه بستری بود و شامگاه گذشته دعوت حق را لبیک گفت.

وی ادامه داد: مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر این شهید بزگوار امروز در مرکز شهرستان برگزار و پیکر وی در روستای «کیسله» این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ثلاث باباجانی یادآور شد: «بهرام خونسیاوشان» سال ۱۳۴۹ در روستای «پشت کر» از توابع شهرستان ثلاث باباجانی به دنیا آمد و تحصیلات خود را تا پایان مقطع ابتدایی در روستای «گاری» ادامه داد.

موسی زاده گفت: این ایثارگر ثلاث باباجانی در ۱۹ شهریور ۱۳۶۴ و در سن ۱۵ سالگی با عضویت در بسیج وارد جبهه های جنگ شد و برای دفاع از آب، خاک و انقلاب اسلامی در مناطق مرزی ثلاث باباجانی ( از جمله شاخ شمیران، ازگله، کوه بمو گمه)، نوسود در پاوه همچنین مناطق جنوب (آبادان، اهواز و سوسنگرد) حضور پیدا کرد.

وی گفت: در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی شاخ شمیران ثلاث باباجانی در حین درگیری با نیروهای دشمن بر اثر اصابت ترکش خمپاره از ناحیه سر، صورت، دست و پا مجروح شد.

به مناسبت شهادت این جانباز سرافراز سردار «علی‌احمد فیض الهی» فرمانده تیپ تکاور انصارالرسول (ص) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «خسرو شهیدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه و «فرامرز باوندپور» فرماندار ثلاث باباجانی پیام های جداگانه ای صادر کردند.

ثلاث باباجانی ۱۳۹ شهید والامقام و ۲۱۰ جانباز را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

این شهرستان حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستاست که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

استان کرمانشاه ۳۰ هزار ایثارگر دارد

به گزارش ایرنا؛ استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، مردم این استان ۳۰ هزار ایثارگر شامل ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۱۹ هزار جانباز و هزار و ۷۵۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

همچنین تقدیم ۸۵۰ زن شهیده، ۱۵۵۰ بانوی جانباز و ۷۵۰ شهید زیر ۱۵ سال از سندهای افتخار مردم این استان است، رتبه اول زنان جانباز کشور و دومین استان که بیشترین تعداد زنان شهیده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده از آن کرمانشاه است.

بیش از ۲۷ عملیات طی دوران دفاع مقدس در کرمانشاه از جمله مرصاد، بازی‌ دراز، تنگ حاجیان، محمد رسول‌ الله (ص)، والفجر ۱۰، مطلع‌الفجر انجام شده و همچنین شهر نودشه و روستاهای زرده و دیره شهرستان دالاهو در دوران جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی شدند و اینها همگی سندی بر حقانیت و مظلومیت مردم این دیار است.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ثلاث باباجانی جانباز پروندهٔ خبری کرمانشاه، استانی که کتاب جنگ در آن جا آغاز و بسته شد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ثلاث باباجانی جانباز بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ثلاث باباجانی جانباز ثلاث باباجانی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • جانباز رودسری به همرزمان شهیدش پیوست