Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر بسطامی عصر جمعه در بازدید از زیرساخت‌های روستاهای چوار گفت: خوشبختانه عملیات بهسازی و ایمن سازی پل واصل دو روستای برجعلی و بان کلوالی که یکی از مطالبات اصلی مردم این دو روستا طی سالیان اخیر بود، آغاز شده است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت و ایمنی راه‌های مواصلاتی روستایی تصریح کرد: تسهیل در رفت و آمد همواره از اصلی ترین مطالبات روستاییان می‌باشد که با رفع شیب تند این پل مشکل تردد بین این دو روستا مرتفع خواهد شد

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی همچنین در بازدید از روستاهای ریزه‌وند، سرچم لو، پاچم لو، چشمه رمضان، چمن بولی، بانخشک، چم‌ژیه و و بان زیارت در جریان آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی این روستاها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در این بازدیدها که مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و فرماندار چوار نیز حضور داشتند، گفت: رسیدگی به مسائل عمرانی، تولید و اشتغال در روستاها جزو اهداف راهبردی قوه مقننه است و اقدام‌های خوبی برای رفاه مردم و ماندگاری آن‌ها در این مناطق انجام شده است.

روکش دو طرف جاده گردنه ششدار تا شهرک صنعتی، آسفالت ۱۰ کیلومتر حاجی بختیار به سمت پارده، آسفالت روستای بان زیارت به طول ۴ کیلومتر، آسفالت روستای چم ژیه به طول ۳ هزار و ۴۰۰ متر از جمله اقداماتی است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهند شد.

بسطامی هم‌چنین در دیدار با مردم روستای بان‌دار در خصوص حل مشکل برق این روستا قول مساعد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات زیرساختی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر گفت: ۹۸ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر راه مناسب و آسفالت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهرام اسدی اظهار کرد: در حال حاضر ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار هستند.

وی افزود: تنها هفت روستای این استان با جمعیت بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته هستند که ساخت راه ۵ روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جادی‌ای بوشهر عنوان کرد: هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل احداث و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه رقم خورد.

اسدی اضافه کرد: اکنون ۳۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در بوشهر فعال است.

منبع: فارس

کد خبر 747435

دیگر خبرها

  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • وزش باد شدید در چوار ایلام
  • سفر به طبیعت بهاری روستای انارک در قالب تصاویر
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • اجرای یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی