Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان صمت استان فارس در این مراسم گفت: ضرورت حمایت از توسعه‌ی واحد‌های تولیدی موفق در استان افتتاح واحد تولیدی مجتمع شیمیایی آبنوس در شهرک بزرگ صنعتی شیراز به دستور ریاست جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس با حضور در محل اجرای طرح توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس و سایر مسوولین دستگاه‌های اجرایی، کارآفرینان، صنعتگران و صاحبان صنایع و سرمایه گذاران استان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا ایزدی گفت: این واحد صنعتی محصولاتی را تولید می‌کند که در صنایع شیمیایی و سایر صنایع دیگر کاربرد دارد و برای کشور ازاهمیت ویزه‌ای برخوردار است که با بهره برداری این واحد تولیدی ایجاد اشتغال مناسب، زمینه توسعه اقتصادی و ارتقاء صادرات غیرنفتی را در فارس فراهم خواهد کرد.

او، ایجاد فرصت‌های شغلی و ارتقای کیفیت تولید را مهم خواند و گفت: مجتمع شیمیایی آبنوس تولید کننده انواع چسب صنعتی مایع و رزین‌های آغشته‌سازی و در فاز‌های طرح توسعه جدید  یکی از تکمیل کننده‌های زنجیره تولید دراین واحد است که کاربرد محصولات فرمالین، اوره فرمالدئید، کنسانتره و پودر گلیزر، دواتیل هکزانوپیک اسید، رزین‌های الکید، انواع رزین کوپلیمر اکریلیک تولید شده در صنایع پایین دستی،  جهت تامین نیاز واحد‌های تولیدی و صنایع شیمایی  و صنایع سلولزی و سایر واحد‌های تولیدی است.

ایزدی گفت: واحد تولیدی چسب و رزین (مجتمع شیمیایی آبنوس) در زمینی به مساحت ۲۳۲۸۸ متر مربع زیربنا ۶۸۳۰ متر مربع با سرمایه‌گذاری  ۲۷۳۲   میلیارد ریال افتتاح شد.

او گفت: بهره‌برداری از این واحد تولیدی منجر به ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۲۰ نفر شد و حمایت از توسعه‌ی واحد‌های تولیدی موفق در استان و حل مشکلات تولید استان با جدیت در دستور کار است که دراین خصوص یکی از اولویت‌هایی که در سال «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» برای استان فارس در نظر گرفته شده و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز بر اجرایی شدن آن اهتمام ویژه‌ای دارد، به بهره برداری رساندن صنایع بزرگ و دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال  ابلاغی مقام معظم رهبری است.

این واحد یکی از طرح‌های مصوب سفر ریاست محترم جمهوری به استان فارس است که با پرداخت تسهبلات لازم در بهره برداری آن تسریع صورت گرفت و امروز به دستور دکتر ابراهیم رییسی ریاست محترم جمهوری به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح توسعه واحد تولیدی شهرک صنعتی شیراز واحد های تولیدی واحد تولیدی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف یوسفی اظهار کرد: سال گذشته ۷۰۸ فقره اخطاریه رفع آلودگی زیست‌محیطی در استان مرکزی صادر شد و تعدادی از واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات محیط‌زیست و تداوم آلودگی، به مقام‌های قضائی معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی از پایش واحدهای صنعتی و تولیدی، برخورد با واحدهای متخلف و شناسایی واحدهای آلاینده است، افزود: پایش‌های محیط زیست از واحدهای صنعتی در ایام نوروز تشدید می‌شود و انتظار است همه واحدهای صنعتی و تولیدی این استان ضوابط زیست‌محیطی را برای افزایش سلامت عمومی رعایت و در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان مرکزی با اشاره به اینکه پارسال ۳۱۷۰ واحد تولیدی، خدماتی و صنعتی مورد پایش قرار گرفتند، ادامه داد: قانونگذار پیشگیری و جلوگیری از هرگونه آلودگی محیط زیست، را جزو وظایف سازمان حفاظت محیط زیست پیش‌بینی کرده و رعایت ضوابط محیط زیستی یکی از شروط اصلی و لازم تداوم فعالیت‌های واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

کد خبر 6063358

دیگر خبرها

  • هیچ پروژه نیمه تعطیلی در شیراز وجود ندارد
  • افزایش ظرفیت تولید ۶۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ظرفیت تولید در ۶۱ واحد صنعتی سیستان و بلوچستان
  • سالی طلایی در انتظار شهرداری شیراز است
  • افزایش ظرفیت ۶۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲
  • راه اندازی مجدد ۴۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد