Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@19:01:42 GMT

تشکیل قرارگاه سرعت در پلیس راهور تهران بزرگ

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۰۴۷۷

تشکیل قرارگاه سرعت در پلیس راهور تهران بزرگ

تشکیل قرارگاه سرعت در پلیس راهور تهران بزرگ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور تصادفات رانندگی جرایم رانندگی رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید

ایسنا/گیلان رئیس بسیج اساتید کشور از تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور خبر داد و گفت: بسیج اساتید در قالب مسئله محوری با تشکیل اندیشکده‌های تخصصی و حلقه‌های علمی اقداماتی را در رابطه با شناسایی نیازهای اساسی کشور و توجه به حل آنها از طریق روش‌های تحقیق، توسعه و بررسی علمی در کشور دنبال می‌کند.

محمدرضا مردانی امروز ششم اردیبهشت در گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا در خصوص نقش آفرینی بسیج اساتید در جبهه علمی و فرهنگی و جهاد تبیین اظهار کرد:  بسیج اساتید متشکل از اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی دانشگاه‌های کشور بوده و به صورت فردی در ارتباط با توسعه و گسترش فعالیت‌های علمی در رشته و تخصص خود نقش آفرین هستند.

وی افزود: بسیج اساتید در قالب مسئله محوری با تشکیل اندیشکده‌های تخصصی و حلقه‌های علمی اقداماتی را در رابطه با شناسایی نیازهای اساسی کشور و توجه به حل آنها از طریق روش‌های تحقیق، توسعه و بررسی علمی در کشور دنبال می‌کند.

رئیس بسیج اساتید کشور با تأکید بر اینکه اولویت ما کمک به اعتلای نظام آموزش عالی کشور است، گفت: در این راستا اندیشکده حکمرانی آموزش عالی را تشکیل دادیم و گروه‌های علمی شکل گرفته  که در کمک به مرجعیت علمی آموزش عالی کشور قدم‌هایی بر می‌دارد. حضور اساتید بسیجی در اتاق‌های فکر وزارت علوم، تشکیل کمیته‌های تخصصی در این زمینه در دانشگاه‌های مختلف از جمله اقداماتی هستند که هر کدام به نوبه خود در تدوین و ارائه بسته‌های سیاستی برای اعتلای آموزش عالی کشور تأثیرگذار می‌باشند.

مردانی از تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید خبر داد و تصریح کرد: این قرارگاه متشکل از ۲۲ کمیته تخصصی نظیر اقتصاد مقاومتی، مسکن و شهرسازی، عمران، کشاورزی و منابع طبیعی، زنان و امور خانواده و... که شامل موضوعات مهم و کلان کشور است، و در قالب این کمیته‌ها تفاهم‌نامه‌های متعددی با سازمان‌های مختلف از جمله مرکز بررسی استراتژیک، مرکز پژوهش‌های مجلس، مجمع تشخیص مصلحت نظام، دانشگاه‌ها و مراکز مختلف منعقد کردیم تا نیازهای علمی کشور برای حل مسائل و مشکلات را دنبال کنیم.

وی در خصوص برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای اساتید، گفت: در راستای جهاد تبیین و آگاهی مردم از پیشرفت‌های کشور و دستاوردهای علمی، اردوهای راهیان پیشرفت شکل گرفته که اساتید را در قالب گروه‌های مختلف برای بازدید از این مراکز پیشرفت اعزام می‌کنیم. در استان گیلان هم مراکزی شناسایی کردیم که دستاوردهای علمی داشتند و حتی تا لبه دانش و فناوری کار کردند لذا هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا این اردوها برای سایر دانشگاه‌های کشور برگزار و بستری فراهم شود تا دیگر اساتید بتوانند ضمن آشنایی با پیشرفت‌های علمی، ظرفیت‌هایی که در زمینه تداوم پیشرفت‌ها دارند را ارائه کنند و به نوعی تعامل دو طرفه بین اساتید دانشگاه‌های کشور با مراکز علمی در استان‌ها شکل گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده