Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، شهباز حسن پور درباره سیاست های دولت برای مدیریت خاموشی ها در فصل تابستان، بیان کرد: از سنوات گذشته در تامین برق صنایع و خانگی در فصل تابستان با مشکل مواجه بودیم اما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که صنایع یک شبه خودشان برق مصرفی خود را تولید کنند چراکه یک نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی حداقل ۵ سال زمان می برد تا وارد چرخه تولید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه دولت وظیفه دارد تا نسبت به تامین برق صنایع اقدام کند، اظهار کرد: زمانی که دولت امتیازی را فروخته و تعهدی را برای خودش ایجاد کرده است، باید نسبت به اجرای تعهد خود پایبند باشد. قطعی برق نه تنها باعث خسارت زیاد به کارخانه ها و سهامداران شده است بلکه زمینه گرانی لجام گسیخته برخی از اقلام مانند سیمان را در بازار فراهم کرده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دولت از یک سو وعده ساخت سالیانه یک میلیون واحد مسکونی را می دهد اما از سوی دیگر برق صنایع را قطع می کند، بدون سیمان چگونه می توان واحد مسکونی ساخت؟. این وضعیت قابل قبول نیست و امیدواریم با برنامه ریزی دقیق از سال آینده شاهد اینگونه خاموشی ها در حوزه صنعت نباشیم.

منبع: ايسنا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از روابط عمومی زندان شوشتر؛ با تلاش و پیگیری حجت الاسلام محمد شوشتری نسب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر و برگزاری جلسه با یکی از خیرین این شهرستان، زمینه پرداخت بدهی و آزادی ۴  زندانی که باوجود اتمام جنبه عمومی جرم، به دلیل پرداخت نشدن جریمه و ردمال در زندان بودند، فراهم شد.

این خیر نیکوکار با پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال، زمینه آزادی و بازگشت این افراد به جامعه و کانون خانواده را فراهم کرد.

حجت الاسلام شوشتری نسب همچنین از همکاری علیرضا خسروی، رئیس و کارکنان ندامتگاه شوشتر و  انجمن حمایت از زندانیان که با برگزاری جلسه‌های صلح و سازش در قالب شورای حل اختلاف، زمینه شناسایی و آزادی این زندانیان را فراهم کردند، تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر
  • رئیس جمهور: افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند
  • اولویت واگذاری زمین به متقاضیان کمیته امداد امام خمینی
  • اقدامات صورت گرفته برای رفع موانع ساخت و ساز مؤید پیشرفت در هدف‌گذاری‌ها بوده است
  • ساخت ۱۱ هزار مسکن روستایی مازندران در دولت سیزدهم
  • نوسانات بازار ارز و طلا، زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند
  • تشخیص اقلام اصل از تقلبی تنها با اسکن یک بارکد
  • ◄ گرانی بلیت هواپیما و کاهش 30 درصدی عرضه بلیت
  • ضرورت منع صدور سیمان با کارت‌های بازرگانی شخصی
  • دولت سیزدهم وارث مسکن مهر دولت نهم