Web Analytics Made Easy - Statcounter

یارانه جدید نوع دیگری از یارانه های پرداختی دولت است که طبق لایحه و بودجه ای که دولت تعیین می کند به مردم پرداخت می شود. همانند یارانه های دیگر، یارانه جدید نیز شامل تمامی افراد نمی شود و مشمولان یارانه جدید نیز توسط دولت تعیین می گردد. یارانه جدید در هر دوره برای کالای خاصی پرداخت می شود. و اینبار یارانه جدید نان یکی از واریزی هایی است که دولت تصمیم دارد آن را برای جبران گرانی های اخیر به مردم پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات تازه ای از یارانه جدید  را در ادامه بخوانید.

۹ دهک درآمدی که مشمول دریافت یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی هستند، بیستم این ماه هم می‌توانند همچون اردیبهشت، منتظر دریافت مبلغ یارانه باشند. اما همچنان این پرسش مطرح است که تکلیف جاماندگان و معترضان چه می‌شود؟

جاماندگان کسانی هستند که تا کنون یارانه‌ای دریافت نکرده‌اند و از ابتدا مشمول نبوده‌اند. معترضان به افرادی گفته می‌شود که در دوره‌های پیشین مبلغ ۴۵ هزار تومانی را دریافت می‌کردند اما با دهک‌بندی جدید، از فهرست یارانه‌بگیران ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی حذف شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: بودجه دولت گرانی لایحه یارانه یارانه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول واریزی تمامی دهک‌ها

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به حساب تمام سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه قابل برداشت است.

همچنین یارانه دهک‌های چهارم تا نهم درآمدی هم روز پنجشنبه (۳۰ فروردین) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

منبع: مهر

tags # یارانه سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۰۰همت به یارانه آردو نان طی امسال در بودجه ۱۴۰۳
  • امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد/ از صاحبخانه‌های بی‌انصاف مالیات دریافت می‌شود
  • زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول واریزی تمامی دهک‌ها
  • یارانه نقدی چه کسانی واریز شد؟
  • یارانه ۳ دهک اول واریز شد
  • نگاه دولت به تعرفه‌های پزشکی باید تغییر کند
  • برای این افراد یارانه۴۰۰ هزار تومانی واریز شد
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان نسبت به ابتدای دولت سیزدهم
  • صدک‌بندی یارانه بگیران طبق مدل «خودرو» و «تراکنش‌های بانکی»
  • یارانه دهک‌ های ۱ تا ۳ واریز شد