Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-16@08:49:00 GMT

ترتیل صفحه 458 کلام الله مجید+ صوت

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۰۵۸۱

ترتیل صفحه 458 کلام الله مجید+ صوت

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، تلاوت صفحه  458 کلام الله مجید آیه 84 تا 88 سوره مبارکه ص و آیات 1 تا 5 سوره مبارکه الزمر در ادامه می‌آید:



http://www.taghribnews.com/images/docs/files/000555/nf00555761-2.mp3

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تقریب

کلیدواژه: ترتیل کلام الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هنرمندان به عملیات گسترده سپاه علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به واسطه حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران تعدادی از هنرمندان حوزه‌های مختلف در قالب تصویر و جمله به این عملیات واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: بازتاب حمله ایران به اسراییل در رسانه‌های خارجی

جواد قارایی مستند ساز ایرانگرد یکی از شاهدان عینی پرواز موشک‌های ایرانی که به سمت سرزمین‌های اشغالی بود. او در این رابطه در صفحه شخصی اینستاگرام خود در قالب یک داستان نوشته است: «با آرامش و شادی در حال تولید ایرانگرد در ایلام با شنیدن صدای غرش موشک‌های ایران جان بر فراز آسمان پاک وطن.
سرافراز وطن.
یادمان باشد چه با حکومت قاجار باشیم چه پهلوی و چه جمهوری اسلامی، برای ماندن در دنیایی که کشورهایش حاضر نیستند خلع سلاح هسته‌ای شوند، باید هسته‌ای شویم.
هنوز مرگ مظلومانه نیمی از جمعیت ایران جان در جنگ جهانی را فراموش نکرده‌ایم. هنوز تجاوزات بی دلیل روس، انگلیس و آمریکا را به وطن فراموش نکرده‌ایم. هنوز مرگ 20 هزار زن و کودک طی چند ماه توسط صهیونیست‌ها که می‌گویند همه انسانها برای بردگی ما آفریده شده‌اند را فراموش نکرده‌ایم. هنوز نقش خون پاک شهیدان، دلاور مام وطن بر خاک پاکش را فراموش نکرده‌ایم.»

مجید یحیایی مجری تلویزیون در صفحه مجازی‌اش نوشت: «نقطه‌ی پایان‌تان یک یا علی است ذکر حیدر رمز آغاز فناست؛ شرّ این ظالم به زودی کم شود درب این خیبر کلیدش مرتضاست.»

علیرام نورایی برخلاف برخی از بازیگران و سلبریتی‌ها که درباره هر اتفاق کوچک و پیش‌پاافتاده‌ای پیام در صفحه مجازی خودشان منتشر می‌کنند او همزمان با عملیات گسترده سپاه علیه رژیم صهیونیستی با عبارت «شروع شد...» یک بار دیگر سکوت را شکست.

حامد سلطانی مجری تلویزیون در صفحه خودش از عبارت «یا حیدر» استفاده کرد. محمود رضوی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون که این روزها سریال «موسی(ع)» را تهیه می‌کند با تصویری منقش به وعده صادق، واکنش خود را به این اتفاق نشان داد.

بیشتر بخوانید
حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران

ملیکا زارعی مجری برنامه‌های کودک تلویزیون در صفحه مجازی خود نوشت: «امشب کودکان غزه در آرامش می‌خوابند و از فردا دنیا برای همین یک شب ناآرام چه فریادها سر خواهد داد.»

حسین حقیقی خواننده کشورمان با مروری بر استوری‌های قبلی خود نوشت: این استوری را کی گذاشتم؟ 5 آپریل؛ چی نوشتم؟ عاقبت آزاد خواهی شد به فروردین قسم.

وحید یامین‌پور در صفحه مجازی‌اش نوشت: «انّ موعد هم الصبح؛ الیس الصبح بقریب.» محمد مسلمی هنرمند و بازیگر کودک و نوجوان با ذکر آیه‌ معروف «و مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین» به این واقعه واکنش نشان داد.

مسعود شجاعی طباطبایی از هنرمندان شناخته شده عرصه کاریکاتور که طی سال‌های اخیر به عنوان یکی از هنرمندان فعال عرصه هنر مقاومت به مخاطبان معرفی شده، در تازه‌ترین پست فضای مجازی ضمن انتشار برخی از آثارش با موضوع مبارزه با رژیم صهیونیستی نوشت: «به امید زوال هرچه زودتر رژیم جعلی.»

مهدی دادمان رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نیز با انتشار یک طرح گرافیکی با عبارت «نصرمن الله و فتح غریب» از اقدام جمهوری اسلامی ایران بر علیه رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

محمدرضا شاهمردی نویسنده و کارگردان تئاتر در تازه‌ترین دلنوشته خود با انتشار متنی مزین به عکس شهید محسن صداقت از شهدای راه قدس نوشته است: «گریه‌های پسر کوچک این شهید را من دیدم. تا حالا گریه و بی‌تابی فرزندان شهدایمان را دیده‌ای؟ داستان اشتیاق پسر شهید سامانلو برای دویدن سمت ماکت پدرش را شنیده‌ای؟ گریه و ترس‌های شبانه و زجه‌های آرمیتا دختر شهید رضایی نژاد را چطور؟ بی تابی مادران شهدایمان را دیده‌ای؟ دوست من که الان یادت افتاده شعار نه به جنگ را سر بدهی، کجا بودی وقتی رژیم کثیف صهیونیستی به زنان غزه تجاوز کرد؟ کجا بودی وقتی فوج فوج مردم بی‌گناه منطقه را کشت؟ کجا بودی وقتی سفارت ما در دمشق را زد؟ آنجا به اسرائیل نهیب زدی که نه به جنگ؟ پس الان هم ساکت باش و تماشا کن. این جنگ را ما شروع نکردیم.»

سازمان هنری رسانه‌ای اوج هم با انتشار پوستری در فضای مجازی در اولین اقدام خود نسبت به حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی نوشت: «وعده صادق! وحشت از شما در دل‌های آنها بیش از ترس از خداست، این به خاطر آن است که آنها گروهی نادانند. (آیه 13 سوره حشر)»

امیرحسین سمیعی خواننده و مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در قالب یک استوری برگرفته از آیات مبارک سور انفال قرآن کریم نوشت: «وَما رَمَیتَ و لَکِنَّ الله رَمَی»

خیرالله تقیانی‌پور نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر هم با انتشار تصویری از شهید احمد کاظمی بیان کرد: «بسم الله قاصم الجبارین … گرگ‌ها خوب بدانند در این غریب / گر پدر مرد، تفنگ پدری هست هنوز.»

امیرحسین شفیعی کارگردان و تهیه کننده تئاتر و موسیقی هم با انتشار تصویری گرافیکی از شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به نگارش یک کلید واژه اکتفا کرد و نوشت: «توکلت علی الله.»

حمید نیلی مدیر تماشاخانه ایرانشهر هم با انتشار یک عبارت آشنا که مزین به یک طرح گرافیکی ویژه هم بود، نوشت: «باسم الله قاسم الجبارین.»

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1227046 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی

دیگر خبرها

  • ترتیل صفحه 233 کلام الله مجید+ صوت
  • آیه چهارم سوره مبارکه صف، شعار محوری اتحاد و همدلی مومنین در مقابل دشمن پس از عملیات «وعده صادق»
  • آیه ۴سوره صف، شعار محوری اتحاد مومنین در مقابل دشمن پس از عملیات
  • ترتیل صفحه 232 کلام الله مجید+ صوت
  • واکنش گسترده مداحان و منبری‌ها به پاسخ موشکی ایران به اسرائیل
  • واکنش هنرمندان به عملیات گسترده سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • واکنش مداحان و منبری‌ها به حملات موشکی ایران به اسرائیل + عکس
  • هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
  • ترتیل صفحه 231 کلام الله مجید+ صوت
  • شروع صبح با قرآن کریم؛ صفحه ۲۱۸+صوت