Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@06:47:50 GMT

پیشنهاد جدید سپاهان به ستاره پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۰۷۴۳

پیشنهاد جدید سپاهان به ستاره پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، باشگاه سپاهان که در پنجره تابستانی نقل و انتقالات، دانیال اسماعیلی فر را در پست دفاع راست از دست داده و این بازیکن به پرسپولیس پیوسته است، در هفته‌های اخیر به دنبال گزینه جانشینی او بوده و با چند بازیکن مطرح در این پست مذاکراتی داشته ولی هنوز گزینه نهایی مشخص نشده است.

یکی از اولین نفراتی که سپاهانی‌ها سراغش رفتند رامین رضاییان بود و باشگاه سپاهان پیشنهاد مالی خوبی به این بازیکن ارائه داد ولی رضاییان بعد از چند روز فرصت خواستن و فکر کردن به پیشنهاد این تیم در نهایت با آن مخالفت کرد و اعلام کرد قصد ندارد به این تیم برود تا جذب او منتفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا خبر رسید که سپاهانی‌ها پیشنهاد جدیدی به رضاییان ارائه دادند و برای دومین بار قصد دارند جذب او را مورد بررسی قرار دهند و اگر شرایطش فراهم شود این بازیکن با تجربه را به جمع نفراتشان اضافه کنند.

256 251

کد خبر 1647050

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رامین رضاییان باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: برای پرسپولیس مشکلی ندارم

به گزارش ورزش سه رامین رضاییان مدافع راست ملی پوش سپاهان در جریان بازی خارج از خانه این تیم مقابل ملوان کارت زرد گرفت.

بعد  از این اخطار گفته شد این بازیکن با دریافت این کارت زرد پنج اخطاره شده و دیدار حساس هفته بیست و پنجم تیمش مقابل پرسپولیس را از دست داده است که این مساله با توجه به سابقه حضور رضاییان در پرسپولیس می توانست اتفاق مهمی باشد.

با این وجود رضاییان بلافاصله بعد از بازی در انزلی و پیروزی تیمش با استوری اینستاگرامی به خبر محرومیتش واکنش نشان داد و تکذیبش کرد.

رضاییان با انشار تصویری از شادی گل دوم سپاهان که شهریار مغانلو کفش های او را به خاطر پاس گلش به صورت نمادین واکس می‌زند، نوشت:« نمیدونم برای چی خبر دروغ میزنید!خسته نمیشید؟من 3 کارت زرد دارم و برای بازی بعدی هیچ مشکلی ندارم...آرزوی حال خوب.»

با این حساب رضاییان فرصت این را خواهد داشت تا مقابل تیم سابقش بدرخشد و حضور او در بازی بزرگ مقابل پرسپولیس می‌تواند به جذابیت‌های آن مسابقه بیافزیاید.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ ۳ کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • رضاییان: برای پرسپولیس مشکلی ندارم
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس