Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اتاق خبر به نقل از بازار مهدی ملک در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حال حاضر آماده سازی و تجهیز کارگاه احداث تعدادی از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در سایت مسکن مهر گرگان بیش از هزار واحد نیمه تمام وجود داشت که در قالب طرح نهضت ملی مسکن تکمیل خواهد شد و تسهیلات اختصاص یافته به این واحدها هم افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک ادامه داد: چنانچه این همکاری و واگذاری از سوی مالکان انجام نشود قرارداد مسکن مهر با آن‌ها فسخ شده و این املاک به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در ادامه در خصوص پیشرفت فیزیکی احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن، گفت: در حال تامین زمین در بسیاری از شهرها هستیم و در برخی مناطق به صورت خودمالک یا گروه ساخت واگذاری انجام شده که در شرف اخذ پروانه هستند.

ملک همچنین در خصوص تامین زمین در دیگر شهرهای استان تصریح کرد: طی توافقی که در کارگروه امور زیربنایی اخیر، با بنیاد مستضعفان شکل گرفت موفق به الحاق بخشی از زمین در شهرستان کلاله شدیم که مرحله آماده سازی آن به زودی آغاز خواهد شد.

وی افزود: در شهرهای چون گرگان که عرصه بزرگ بوده و نیاز به طرح شهرسازی و مجوزات لازم داشته، این مجوزها اخذ شده و طراحی عرصه به صورت کوچه ها، معابر، طرح های پهنای تجاری و مسکونی در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: در حال حاضر به طور همزمان با انبوه سازان و سازندگان و همینطور شرکت های ساخت و ساز جلساتی برگزار می شود، تا با توجه به مبالغی که از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شده با آنها به توافق رسیده و وارد مرحله ساخت شویم.

ملک یادآور شد: در حال حاضر طی تفاهم نامه ای که بین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و وزارت راه و شهرسازی منعقد شد، به زودی کارگاه احداث هزار و ۴۰۰ واحدی در گرگان آغاز می شود.

   

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان عصر دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر اظهار داشت: در یک رویکرد ارزشمند با نگاه بلند استاندار و همراهی وزارت راه و شهرسازی، ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر در مسیر محله‌های تنگک - عالی‌شهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: در این محدوده در کنار ساخت واحدهای مسکونی، سرانه‌های مختلف فضاهای آموزشی، بهداشتی، سبز و ورزشی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحدهای مسکونی این منطقه نقشه‌های معماری متفاوتی تدوین و طراحی شده گفت: با ظرفیت موجود برای ساخت حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی جمعیت ۵۰ هزار نفر در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند.

کد خبر 6085920

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد
  • بهره برداری از هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است
  • ۳۵۰۰سند مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن تحویل داده شد
  • تحویل اسناد مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن