Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:35:30 GMT

توزیع بی وقفه سوخت در استان هرمزگان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۰۷۶۲

توزیع بی وقفه سوخت در استان هرمزگان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله قلیزاده رئیس صنف جایگاهداران کشور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طبق آخرین گزارشها پس از وقوع زلزله در هرمزگان، تقاضا برای سوختگیری افزایش داشته ولی توزیع سوخت بی وقفه و بدون مشکل جریان دارد.

قلیزاده افزود: جایگاه‌های سوخت استحکام خوبی در زلزله‌ها دارند و مردم نباید نگران باشند، براساس گزارشها و بررسی میدانی، پس از زلزله هرمزگان مردم مراجعات بیشتری به جایگاه‌ها داشته اند که این امر طبیعیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام صنفی ادامه داد: با تلاش جایگاه‌های سوخت و مسئولین استان و شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه هرمزگان روال طبیعی در امر سوخت رسانی در کل استان مشاهده می‌شود و تدابیر لازم برای اختصاص سوخت خارج از نوبت به خودروهای امدادی و انتظامی اندیشیده شده است، مردم نگران نباشند و اطمینان داشته باشند هر لحظه که اراده کنند می‌توانند در ساعات شبانه روز برای سوختگیری مراجعه نمایند.

کد خبر 5528344 علی مرادی

منبع: مهر

کلیدواژه: صنف جایگاهداران کشور زلزله هرمزگان بورس بانک مرکزی مصرف برق بازار سهام بانک مرکزی ایران نهضت ملی مسکن روسیه وزارت راه و شهرسازی بورس انرژی سازمان امور مالیاتی قطعی برق قیمت سکه بهار آزادی پروازهای حجاج سازمان هواپیمایی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال

حضور مهدی پاشازاده و دانش آموزان ممتاز روستای کنخ حال و هوای جالبی به تمرین استقلال بخشید.

طرفداری| تمرین استقلال، مهمانان ویژه‌ای داشت.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، تمرین امروز آبی پوشان میهمانان ویژه‌ای داشت. با هماهنگی صورت گرفته از سوی مهدی پاشازاده، تعدادی از دانش آموزان ممتاز دبیرستان سلمان فارسی روستای کنخ واقع در بندر لنگه در استان هرمزگان به اتفاق این پیشکسوت و کاپیتان اسبق استقلال، به کمپ زنده یاد ناصر حجازی رفتند و میهمان تمرین امروز شاگردان جواد نکونام بودند. جواد نکونام و بازیکنان استقلال استقبال گرمی از آنها داشتند و تا پایان تمرین نیز این دانش آموزان کنار تیم ماندند.

سال ۱۴۰۱ روستای کنخ از جمله مناطقی بود که در زلزله هرمزگان آسیب دید و تعدادی از اهالی این روستا از جمله یکی از دانش آموزانی که طرفدار استقلال بود، دار فانی را وداع گفتند. باشگاه استقلال  یک بار دیگر با اهالی روستای کنخ و تمام بازماندگان زلزله هرمزگان همدردی می کند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان شد
  • زلزله این استان را لرزاند
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است
  • سوخت قاچاق جایگاه سوخت کرمان را به اتش کشید.