Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی که در حال حاضر در قونیه بسر می برد ضمن بیان این مطلب ابراز داشت: به رغم زمان تعیین شده برای اعلام اسامی ورزشکاران و کادر فنی برای فدراسیون ها جهت حضور در بازیهای قونیه، متاسفانه هنوز دو سه فدراسیون از جمله دوومیدانی اسامی نفرات خود را برای ثبت نام اعلام نکرده اند که با توجه به اتمام زمان تعیین شده، ممکن است از سوی مسئولان برگزار کننده بازیها، از حضور در این رقابت ها حذف شوند که در این صورت مسئولیت هرگونه عواقبی بر عهده خود فدراسیون خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ابراز داشت: طی نامه ای مکتوب به فدراسیون ها اعلام کرده بودیم که زمان نهایی معرفی کادر فنی و ورزشکاران، 5 تیر ماه می باشد ولی به رغم گذشت تقریبا یک هفته و پیگیریهای لازم هنوز دو سه فدراسیون اسامی نفرات خود را اعلام نکرده که در خطر حذف از بازیها قرار دارند.

اصغر رحیمی اظهار داشت: همچنین با توجه به تخصیص سهمیه 25 درصدی کادر فنی از سوی کمیته برگزاری بازیها که شامل همه 57 کشور حاضر در این رقابت ها می باشد تلاش کردیم تا این درصد سهمیه سرپرستان و مربیان را افزایش دهیم که موفق هم شده ایم ولی هنوز به نقطه ایده آل نرسیدیم لذا با توجه به محدودیت میزبان برای اسکان مربیان در دهکده ورزشکاران، شاید مجبور شویم برخی از اعضای کادر فنی تیمها را در خارج از دهکده اسکان دهیم.

سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در حال حاضر در نشست سرپرستان کشورهای اسلامی در قونیه بسر می برد و پیگیر برنامه ها و ثبت نام تیمهای اعزامی کشورمان، اسکان، حمل نقل و موضوعات مختلف است تا کاروان ورزشی کشورمان بدون دغدغه عازم این بازیها شود.

کد خبر 5528357

منبع: مهر

کلیدواژه: اصغر رحیمی کمیته ملی المپیک چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تکواندو انتخابات فدراسیون فوتبال شهاب زاهدی حسن کامرانی فر یحیی گل محمدی هندبال فدراسیون فوتبال ایران کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است

علی موحدی از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و بیان کرد: با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی