Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@10:15:31 GMT

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۱۰۰۶

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به هرمزگان

سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی گفت: در حال حاضر تمامی محورهای اصلی در استان هرمزگان باز و تردد در این جاده‌ها انجام می‌گیرد.

وی افزود: زلزله امروز هرمزگان در برخی از جاده‌ها باعث ریزش سنگ و اختلاف سطح جزئی شده بود که با تلاش عوامل پلیس راه و راهداری برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا جاده‌های اصلی این استان باز و ممنوعیت ترافیکی وجود ندارد.

شیرانی بیان کرد: تصادف و حادثه ترافیکی در زمان وقوع زلزله گزارش نشده و وضعیت جاده‌های استان مرتباً در حال کنترل است.

کد خبر 5528379 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا زلزله ترافیک شهرداری تهران شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران علیرضا زاکانی گردشگری سازمان حج و زیارت حج تمتع آلودگی هوا سازمان تامین اجتماعی سرقت شورای شهر شهر تهران قوه قضاییه زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور برای امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس داده‌های ترافیکی موجود، ترافیک در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده سیاه بیشه و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های میانک، مجلار و ولی آباد، سنگین است.

همچنین شاهد ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گالری امامزاده هاشم، لاسم، آب اسک و وانا هستیم.

تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار و محور چالوس دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

تردد در سایر محورهای مواصلاتی کشور روان است و بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، البرز و مازندران دیده می‌شود.

طبق اطلاعات موجود، محورهای هشتگرد - طالقان و پل زنگوله - بلده مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بعضی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان، زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی، در ساعاتی از روز رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: پنجشنبه در نواحی مرکزی، بعضی نقاط شمال شرق و شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز و بعضی نقاط غرب کشور، بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، بعضی نقاط استان‌های یزد، کرمان، اصفهان، شنبه در بعضی نقاط استان فارس و یکشنبه در شمال غرب، غرب و استان‌های غربی خزر، بارش خواهیم داشت.

ضیائیان ادامه داد: تا روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود و خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا جمعه مواج خواهد بود.

کد خبر 739581

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • ترافیک در این محورها شمالی سنگین است
  • کاهش ۴ درصدی سفر‌های نوروزی
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس
  • بازدید هوایی مخبر از محورهای مواصلاتی شمالی به سمت تهران
  • مخبر: حتی یک کشته جاده‌ای هم پذیرفتنی نیست
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • جاده‌های اصلی و مواصلاتی کشور باز است
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی البرز