Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از شبکه فاکس‌نیوز، یک مرد ۲۰ ساله پس از «تهدید تروریستی» برای دادگاه عالی در شبکه اجتماعی توئیتر توسط اداره پلیس شهر «دکلنی» ایالت تگزاس بازداشت شد.

سخنگوی این اداره پلیس به فاکس نیوز گفت که آنها پس از تهدید در توئیتر با دفتر تحقیقات فدرال (پلیس اف‌بی‌آی) تماس حاصل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

بر اساس گزارش فاکس نیوز، این مرد ۲۰ ساله روز ۲۵ ژوئن (۴ تیر) به جرم تهدید تروریستی برای دادگاه عالی دستگیر شد. خبر اقدام این فرد روز گذشته و پس از چند روز توسط فاکس نیوز منتشر شد.

روز جمعه ۲۴ ژوئن (۳ تیر) دادگاه عالی آمریکا در یک تصمیم جنجالی و در اقدامی بی سابقه  قانون "رو علیه وید" تصویب شده در سال ۱۹۷۳ (۵۲-۱۳۵۱) که حق زنان برای سقط جنین را به رسمیت می شناخت، لغو کرد.

در رای گیری دیوان عالی درباره لغو قانونی بودن سقط جنین ۵ قاضی به لغو قانون "رو علیه وید" رای مثبت و ۴ قاضی به آن رای منفی دادند.

یک روز پس از این تصمیم معترضان در سراسر آمریکا دست به اعتراض گسترده زدند که گاز اشک‌آور، خشونت و بازداشت پاسخ پلیس به معترضان بود.

منبع: The fox news برچسب‌ها سقط‌ جنین تروریست ایالات متحده آمریکا اعتراضات در آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سقط جنین تروریست ایالات متحده آمریکا سقط جنین تروریست ایالات متحده آمریکا اعتراضات در آمریکا دادگاه عالی فاکس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مداخله ایرلند در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل

جمهوری ایرلند روز چهارشنبه اعلام کرد که در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل مداخله خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مایکل مارتین وزیر امور خارجه ایرلند با بیان اینکه این وظیفه دادگاه بین‌المللی است که تصمیم بگیرد نسل کشی در غزه رخ داده یا خیر، به شماری از جنایات و اقدام ضد بشری رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این روند باید متوقف شود. دیدگاه جامعه جهانی روشن است. دیگر بس است.

وی درباره شکل این مداخله توضیحی نداد اما تاکید که این اقدام پس از تجزیه و تحلیل حقوقی و سیاستی و مشورت با چندین شریک از جمله آفریقای جنوبی اتخاذ شده است.

آفریقای جنوبی: اسرائیل حکم دادگاه لاهه درباره غزه را اجراء نکرده‌ استآفریقای جنوبی خواستار صدور حکم بازداشت عاملان جرایم جنگی در غزه شدآفریقای جنوبی: کشورها باید تامین مالی ارتش اسرائیل را متوقف کنند

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تهدید هوش مصنوعی علیه ۸ میلیون شغل در انگلیس
  • نیویورک‌تایمز: آمریکا نخواست اطلاعات کامل تهدید تروریستی را به روسیه بدهد
  • اسرائیل گزارشگر سازمان ملل را تهدید کرد
  • ایران در برابر سه تهدید بزرگ
  • «حمید نوری»؛ ۱۶۰۰ روز بازداشت غیرقانونی در بهشت گردشگران
  • مداخله ایرلند در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه حماس
  • تعلیق قانون دستگیری مهاجران غیرقانونی در مرز مکزیک با آمریکا
  • (ویدیو) تازه‌ترین خبر‌ها از دادگاه عوامل حادثه تروریستی مسکو
  • تلگرام در اسپانیا رفع فیلتر شد