Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین طبرستانی گفت: دو هزار کانون فرهنگی تبلیغی جهادی در کشور فعالیت دارند و اولویت مجمع این کانون‌ها؛ رصد، تقویت و ارتقاء آن‌ها در سراسر کشور است تا زمینه عملیات مشترک برای تحقق آرمان‌های رهبری محقق شود.

به گفته رئیس مجمع کانون فرهنگی و تبلیغی، برای «ثمربخشی، سازمان‌دهی و ساماندهی» فعالیت‌های این کانون‌ها؛ کشور را به ۸ منطقه تقسیم کردیم به‌عنوان‌مثال مجموعه مناطق ترک‌زبان کشور، استان‌های شمالی کشور و حاشیه خزر و خراسانات هرکدام را به یک منطقه مبدل ساختیم چراکه نسخه فرهنگی هر منطقه طبق زیست‌بوم و نیاز‌های آن تعریف می‌شود و نمی‌توان برای تمام کشور یک نسخه فرهنگی صادر کرد؛ همچنین برای هر منطقه یک دبیر تعیین شد؛ که این دبیران با شناسایی، رصد، ایجاد تعامل، هماهنگی، هم‌دلی، انسجام و توانمندسازی- زمینه عملیات مشترک بین کانون‌های فرهنگی، تبلیغی جهادی را مهیا ساخته و به‌نوعی نقش رئیس این کانون‌ها را ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: دبیران باید فرصت‌ها و نیاز‌های کانون فرهنگی تبلیغی جهادی را شناسایی کنند تا مشخص شود چه تعداد کانون فعال در حوزه رسانه، کودک و نوجوان، خانواده و آموزش وجود دارد تا به تفکیک برای ارتقاء هریک از آن‌ها تمهیداتی در نظر گرفته و برنامه‌ریزی شود. چراکه کانون‌های فرهنگی تبلیغی جهادی باید در نظام فرهنگی جمهوری اسلامی مؤثر و کمک‌حال باشند و هزینه فعالیت‌های فرهنگی را برای نظام جمهوری اسلامی کاهش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی کانون فرهنگی کشور تبلیغی جهادی کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: اقدام نمادین نصب پرچم بر سر درب مساجد استان البرز با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز همزمان با آغاز دهه کرامت انجام می‌شود که این امر گامی در مسیر تحقق بیانیه دوم انقلاب است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به ضرورت شبکه سازی و جریان سازی نهضت مقاومت اسلامی در جامعه مطرح کرد: امروز در شرایط خاص زمانی و تاریخی قرار داریم چرا که آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از نشانه‌های ظهور و فرج حضرت مهدی (عج) است.

وی عنوان کرد: در این پیچ تاریخی انقلاب جایگاه ویژه ای دارد آنچنان که در جریان عملیات وعده صادق این مهم به جهانیان نشان داده شد. تقویت باورهای ایمانی و الهی از مهمترین ارکان فعالان مسجدی و قدس قبله گاه نخستین مسلمانان بوده و امروز یکی از رسالت‌های هر مسلمان آزاده خواه حمایت از مردم فلسطین و نابودی اسرائیل است.

حجت الاسلام شکری حضور نیروهای فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در عرصه جهاد تبیین مهم خواند و بیان کرد: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همواره در صفوف اول برنامه‌های فرهنگی هنری هستند و این بار نیز با حضور آگاهانه خود از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: آزادی قدس شریف و فلسطین، آرمان و هدف انقلاب اسلامی است و همواره ایران اسلامی نسبت به این مهم توجه ویژه داشته و دارد و در این مسیر انتظار می‌رود تمامی عناصر و برنامه‌های فرهنگی با محوریت مسجد پیشران جریان ظهور باشد.

کد خبر 6088635

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • مریم نواز شریف: تمام تلاش خود را برای گسترش بیش از پیش روابط ایران و پاکستان به کار خواهم گرفت
  • تقویت همکاری قوای مسلح ایران و می‌توان صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد/ عاصم منیر: مرزهای دو کشور صلح و دوستی است