Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@03:52:30 GMT

کیلینی: غیرممکن است که همان بازیکن ۱۰ سال پیش باشم

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۱۱۴۲

کیلینی: غیرممکن است که همان بازیکن ۱۰ سال پیش باشم

جورجیو کیلینی مشتاق است که تجربه‌های فراوان خود را به لیگ آمریکا ببرد و به تیمش برای رسیدن به موفقیت کمک کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، جورجیو کیلینی مدافع میانی ۳۷ ساله ایتالیایی پس از ۱۷ سال یوونتوس را ترک کرد و به تیم لس آنجلس اف سی آمریکا پیوست. این تیم آمریکایی از زمان ورود به لیگ در سال ۲۰۱۸ هنوز موفق به کسب جام قهرمانی MLS نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کیلینی امیدوار است که به پیشرفت این تیم کمک کند و حتی با آندره‌آ پیرلو و الساندرو نستا صحبت کرد تا به بهترین شکل برای این تیم آماده شود.

کیلینی گفت: من با آندره‌آ و الساندرو صحبت کرده ام و آنها از این لیگ بسیار تمجید کردند و متقاعد شدم که به این تیم بیایم و حضور در لیگ آمریکا را تجربه کنم. مطمئناً تفاوت‌هایی با لیگ ایتالیا وجود دارد. فوتبال در آمریکا با لیگ ایتالیا متفاوت است اما هر تیم و کشوری سبک خاص خود را دارد. این تیم برای من عالی است زیرا پر از بازیکنان جوان است و آنها نیز می توانند به من کمک کنند. غیرممکن است که همان بازیکن ۱۰ سال پیش باشم اما می‌توانم تاثیر خوبی در تیم داشته باشم. ما باید ترکیب خوبی از تجربه و اشتیاق ایجاد کنیم تا به یک گروه برنده تبدیل شویم.

این بازیکن ۳۷ ساله ایتالیایی ۵۶۱ بازی در تمامی رقابت ها برای یوونتوس انجام داد و ۳۶ گل به ثمر رساند و ۲۵ پاس گل داد. او ۱۹ قهرمانی بزرگ را با بیانکونری به دست آورد، از جمله ۹ قهرمانی در لیگ ایتالیا و ۵ بار در کوپا ایتالیا.

این تیم آمریکایی همچنین یک بازیکن بزرگ دیگر را نیز خرید. گرت بیل بازیکن ولزی رئال مادرید بعد از پایان قراردادش با این تیم رسما به لس آنجلس اف سی آمریکا پیوست. بیل توانست ۵ قهرمانی را با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد و سه بار هم قهرمان لالیگا شود تا پرافتخارترین بازیکن بریتانیایی تاریخ رئال مادرید لقب بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جورجیو کیه لینی اف سی لس آنجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

ماتیاس سوله، ستاره آرژانتینی یوونتوس ایتالیا در رادار تیم متمول عربستانی قرار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال الاتحاد جده برای بازگشت به کورس قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان در فصل آینده به دنبال تقویت خود با جذب ماتیاس سوله، هافبک هجومی یوونتوس ایتالیا است.

بیشتر شدن شانس الاتحاد برای انتقال محمد صلاح

الاتحاد مدافع عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان در فصل جاری این مسابقات با وجود در اختیار داشتن کریم بنزما و چند ستاره مشهور دیگر نتوانست از قهرمانی‌اش دفاع کند.

ماتیاس سوله که هم‌اکنون به عنوان بازیکن قرضی در تیم فروزینونه بازی می‌کند، به یکی از اهداف اصلی الاتحاد عربستان در نقل‌وانتقالات تابستانی تبدیل شده است. مدیران الاتحاد به دنبال امضای قرارداد بلندمت با این ستاره 21 ساله آرژانتینی هستند و قیمت او در حدود 40 تا 50 میلیون یورو پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی