Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر اعلام مدیرکل اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان، علیرغم وقوع زلزله در این استان، ارتباط شبکه همچنان برقرار است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنابه نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از هرمزگان، احد قویدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: با توجه به زلزله بامداد روز شنبه یازدهم تیرماه به بزرگی 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 در مقیاس ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین با مرکزیت روستای سایه خوش از توابع شهرستان بندر خمیر و همچنین 25 پس لرزه در شهرستان بندر خمیر؛ با پیش‌بینی‌های لازم در خصوص مقابله با بحران همه ارتباطات اپراتورهای سیار در مناطق مذکور پایدار است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان افزود: هم اکنون ارتباط روستای سایه خوش(مرکز زمین لرزه) با استقرار دیزل ژنراتور سیار در منطقه بدون قطعی برقرار است.
قویدل فرد تصریح کرد: در دقایق اولیه پس از وقوع زمین لرزه به دلیل قطعی شبکه برق در محل زلزله ارتباط 18 سایت از مدار خارج شد که با تلاش اکیپ‌های فنی دستگاه‌های ذیربط ارتباط سیزده روستا برقرار شده است و هم اکنون فقط پنج روستای اطراف محل زمین لرزه به دلیل قطعی برق فاقد ارتباط پایدار هستند که تیم های پشتیبانی اپراتورها با تامین دیزل ژنراتورهای سیار در تلاش برای تامین برق سایت‌های مذکور هستند.
قویدل فرد تاکید کرد: هم اکنون در اثر زمین لرزه هیچ گونه اختلالی در شبکه ارتباطات ثابت و دیتای استان وجود ندارد و ارتباطات در مناطق زلزله زده پایدار است.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زلزله بندرعباس هرمزگان اینترنت 4g استانداری هرمزگان اینترنت 5G بسته اینترنت شبانه بسته ایرانسل بسته همراه اول بسته اینترنتی نامحدود خبر هرمزگان ارتباطات و فناوری اطلاعات زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» را لرزاند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عصر امروز یکشنبه زلزله‌ای با شدت ۳.۲ ریشتر «خرم آباد» در استان لرستان را لرزاند.

مطابق برآورد اولیه مؤسسه ژئوفیزیک زمین‌لرزه‌ای با شدت ۳.۲ ریشتر در منطقه «خرم آباد» لرستان به وقوع پیوست.

زمان وقوع این زلزله ساعت ۱۷ و ۴۷ دقیقه و ۲۰ ثانیه امروز یکشنبه اعلام شده است.

عمق وقوع این زمین‌لرزه ۸ کیلومتری از سطح زمین و مرکز این زمین‌لرزه بر اساس گزارش مرکز زلزله‌نگاری کشور به طول و عرض جغرافیایی ۴۸.۲۸۴ و ۳۳.۴۳۲ بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • بهاباد امروز لرزید
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله بامدادی این استان جنوبی را لرزاند
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» را لرزاند
  • زلزله ۳.۲ ریشتری در خرم آباد
  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خوی آذربایجان‌ غربی
  • زلزله ۴.۲ ریشتری خوی را لرزاند
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر خوی را لرزاند