Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی وقوع دو زلزله بامدادی در حوالی بندرخمیر، تیم بحران پزشکی قانونی هرمزگان برای شناسایی و رسیدگی به اجساد این حادثه به محل وقوع زلزله اعزام شد.

به گزارش ایسنا، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: با توجه به نقش پزشکی قانونی در شناسایی و تعیین هویت قربانیان حوادث دسته جمعی، علی رغم تعداد محدود فوتی های این زلزله، تیم بحران پزشکی قانونی هرمزگان صبح امروز به بندرخمیر اعزام شدند تا نسبت به شناسایی و صدور جواز دفن پیکرهای کشف شده در این حادثه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش تعداد تلفات زلزله بندرخمیر تا این لحظه پنج نفر اعلام شده که مراحل معاینه و صدور جواز دفن آنان توسط تیم بحران پزشکی قانونی هرمزگان انجام و پیکرها تحویل بستگان شد.

اسامی قربانیان این حادثه به شرح زیر است:

مریم دهنوکوشکی

امیر محمدی

صابر رحیمی

عبدالله صحراگرد

آسیه بشوش

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زلزله در هرمزگان پزشكي قانوني تیم بحران پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز؛ سیروس دهقان شیری با تاکید بر تشدید نظارت‌ها و برخورد قانونی با اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز در استان، گفت براساس مفاد قانون کار، اتباع خارجی که فاقد کارت کار باشند، اجازه اشتغال در اصناف و واحد های تولیدی استان را نداشته و در صورت مشاهده بکارگیری، کارفرمای آن‌ها متخلف شناخته شده و مشمول جریمه و حبس خواهد بود. 

دهقان شیری افزود ۱۶۵۳ مورد گشت های مشترک بازرسی کار در سال ۱۴۰۲ اجرا شده است و ۲۴۹۱ نفر از اتباع خارجی که به صورت غیر قانونی فعالیت داشتند شناسایی شده است.

وی گفت در این خصوص ۱۵۱ کارفرمای متخلف به مراجع قضایی معرفی شده و ۸۹۸ نیروی کار ایرانی در سال ۱۴۰۲ جایگزین اتباع خارجی غیرمجاز در واحدهای تولیدی و صنعتی شدند. 

دهقان شیری همچنین افزود کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی، نسبت به استعلام و درخواست پروانه کار برای نیرو‌های خارجی مورد نیاز خود اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • تاسیسات آبرسانی در جنوب استان کرمان دچار حادثه جدی نشده است/ اعزام تیم واکنش سریع مناطق سیل زده
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده
  • تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان اعزام شد
  • تمهیدات فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان در مقابله با بحران سیل