Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه و وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت مادر ژاپنی الاصل شهید «محمد بابایی» را تسلیت گفتند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فرمانده کل سپاه و وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت مادر ژاپنی الاصل شهید «محمد بابایی» را تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام سرلشکر حسین سلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت بانوی گرانقدر مرحومه سبا بابایی (کونیکو یامامورا) مادر گرانقدر ژاپنی الاصل شهید عالیقدر دفاع مقدس «محمد بابایی» مایه تأسف و تالم خاطر گردید.

این مادر مومنه و با فضیلت تحت تأثیر مغناطیس اسلام عزیز و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با تشرف به آئین پیامبر اعظم (ص) و شریعت محمدی، ندای اسلام، انقلاب و نظام اسلامی سر داد و در زمره جبهه حق و پیام آوران حقیقت با تربیت فرزندی برومند و مجاهد، نام سترگ و با شکوه خود در دفتر حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و پیشتازان جهاد فرهنگی ثبت و جاودانه ساخت.

فقدان این بانوی صالحه و صبار را به خاندان گرامی بابایی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و از درگاه خدای کریم و نعیم برای آن فقیده سعیده علو درجات و همنشینی با حضرت زهرا سلام الله علی‌ها و فرزند شهیدش و برای بازماندگان و سوگواران وی صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کنم.

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز در پیامی درگذشت سبا بابایی (کونیکو یامامورا) تنها مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

تاریخ زندگی مادران شهدا با فداکاری، از خودگذشتگی و انتظار عجین شده است و آنان مصادیق زنده ایثار و ایمان صادق به وعده‌های الهی هستند که با لبیک به فرمان امام خمینی (ره) با «باموالهم و انفسهم» امانت‌های خداوند را در راه حق اهدا کردند.

خبر درگذشت ام الشهید خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا) تنها مادر شهید دفاع مقدس با اصالت ژاپنی، موجب تاثرو تالم شد.

آن بانوی مؤمنه، مکرمه و نمونه، پس از سال‌ها خدمت در نظام جمهوری اسلامی سرانجام به لقإ الله پیوست.

اینجانب از خداوند متعال برای روح بلند ایشان علو درجات و همنشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبر جزیل آرزومندم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار حسین سلامی وزیر دفاع وزارت دفاع شهید محمد بابایی امیر محمدرضا آشتیانی سبا بابایی وزیر دفاع دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام

همان گونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته) در پیام شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت»، تصریح فرموده بودند که به موازات اهتمام وزارت دفاع و حمایت‌های ستادکل نیروهای مسلح و دولت مردمی برای تحقق این فرمان، مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که با همفکری این شهید اندیشمند تهیه شده بود را در دستور کار قرار داد و با تاکید جناب عالی و نقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و همراهی و رای قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرا در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.

با قدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی در تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در رسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین و در راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا با رویکرد «تولید علم، شکستن مرزهای دانش و نوآوری» و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می‌باشد، لازم است از حمایت‌های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899452

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی