Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، یاسین باوقار روز شنبه در بازدید از مناطق زلزله زده غرب هرمزگان افزود: با حضور به موقع جهادگران بسیجی ، امداد رسانی ها به نحو مطلوب درحال انجام است و چنانچه نیاز منطقه به حضور بیشتر گروه های جهادی باشند این آمادگی برای اعزام تعداد بیشتر گروه های جهادی وجود دارد.
وی بیان داشت: تمامی گروه های جهادی استان هرمزگان در حالت آماده باش هستند تا بتوانیم خدمات هرچه بهتری به زلزله‌زدگان ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسوول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر اسکان موقت زلزله زدگان صورت گرفته است اما با توجه به حجم بالای خرابی و گرمای شدید هوا نیاز فوری به کانکس، وسایل سرمایشی یخچال، پتو و غیره داریم.
باوقار ادامه داد: همچنین جهت بازسازی و تامین مایحتاج نیازمند کمک های نقدی مردم نیک اندیش و هموطنان عزیزمان هستیم.
زلزله های پی درپی بویژه ۶.۱ و۶.۳ریشتری بامداد شنبه - یازدهم تیر ماه - در بندر خمیر استان هرمزگان تاکنون ۳۹ مصدوم و ۵ فوتی بر جای گذاشته است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه و امدادرسانی به آنان گفت: دو نفر از مصدومان این زمین لرزه به دلیل شکستگی و گرفتگی ریه با چرخبال در حال انتقال از محل وقوع زلزله به بیمارستان شهید محمدی هستند.
دکتر فاطمه نوروزیان افزود: برای کمک به حادثه دیدگان زلزله تاکنون ۶ دستگاه آمبولانس به همراه دارو ، اکسیژن، اتل، سرم وسایر تجهیزات و همچنین پزشک متخصص و پرستاران به محل وقوع زلزله بندر لنگه وبندر خمیر اعزام شده است.
۳۰۰ خانوار در چادرهای امدادی اسکان داده می شوند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان که در محل وقوع زلزله روستای سایه خوش بندر خمیر حضور دارد گفت: بعد از وقوع زلزله نیروهای امدادی در محل برای امداد رسانی حضور پیدا کردند که پس از پایان عملیات جستجو و نجات، کار توزیع اقلام زیستی بین زلزله زدگان آغاز شد.
مختار سلحشور افزود: هم اکنون کار نصب چادر و اسکان موقت زلزله زدگان روستای سایه خوش بندرخمیر آغاز شده و قرار است ۳۰۰خانوار ضمن اسکان در چادرهای امدادی ، اقلام زیستی بویژه مواد اولیه وغذا بین آنان توزیع شود.

آخرین خبرها از زلزله هرمزگان/ ۳۹ مصدوم و ۵ فوتی / عملیات جست و جو پایان یافت.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج سازندگی امداد رسانی هرمزگان زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج سازندگی امداد رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج سازندگی امداد رسانی هرمزگان زلزله زلزله زدگان وقوع زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان

باتوجه به وقع سیلاب در ۷ استان جنوبی کشور، از روز دوشنبه ۲۷ فروردین تا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲۰ تیم عملیاتی در قالب ۶ هزار امدادگر و نجاتگر به مناطق سیل زده اعزام شده اند.

دیگر خبرها

  • روحانی جهادی خوی درگذشت
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیل‌زده صعب‌العبور بلوچستان+ فیلم
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • عکس/ امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به بیش از یک هزار سیل زده/ ۶۳ عملیات امدادی در هفت استان