Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، روز شنبه در آیین افتتاح این طرح گفت: مساله اصلی کشور همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز در سال های گذشته همواره بر آن تاکید داشته اند، بحث تولید، اشتغال و سرمایه گذاری است و تقویت و توسعه این بخش‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالعلی کریمی، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین افزود: آن تولیدی برای ما اهمیت دارد که مبنای علمی و دانش بنیان داشته باشد و بتواند نیازهای کشور را بطرف کرده و اشتغال ایجاد کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس


وی ادامه داد: انتظار است این واحد تولیدی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم با مراکز علمی و پژوهشی ارتباط نزدیک برقرار کند و شعار امسال را سرلوحه کار و فعالیت خود قرار دهد.
او گفت: امیدواریم طرح‌های متعددی که امروز در کشور با دستور رئیس جمهوری افتتاح می شوند بتوانند به حل بخشی از مشکلات کشور در حوزه تولید و اشتغال کمک کرده و همواره شاهد توسعه بخش های مختلف کشور به ویژه حوزه صنعت باشیم و دولت نیز در این مسیر هرگونه حمایتی که لازم باشد انجام خواهد داد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: یکی از مشکلات موجود در شهرک صنعتی بزرگ شیراز بحث کمبود زمین و توسعه آن است که امیدواریم با اختصاص زمین در این شهرک یا نقاط دیگر شاهد اجرای طرح توسعه این شهرک و راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی جدید با حمایت استاندار فارس باشیم.
کریمی همچنین ابراز امیدواری کرد که با حمایت مسئولان سازام صنعت، معدن و تجارت فارس و سایر مجموعه های مرتبط، واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل نیز مجددا به چرخه تولید بازگردند.
طرح توسعه مجتمع شیمیایی آبنوس تولید کننده انواع چسب صنعتی مایع و رزین‌های آغشته‌سازی با ظرفیت تولید سالانه ۳۲ هزار تن، سرمایه گذاری ۲ هزار و ۷۳۲ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۱۲۰ نفر افتتاح شد.
به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در ارتباط ویدیوکنفرانس دستور بهره‌برداری از این طرح‌ را صادر کرد.

برچسب‌ها افتتاح طرح شهرک صنعتی شیراز سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح شهرک صنعتی شیراز افتتاح طرح شهرک صنعتی شیراز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نانوایی‌های نان کامل در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، استاندار فارس در نشست شورای آرد و نان استان فارس که بمناسبت روز ملی گندم و نان برگزار شد، خواستار راه اندازی پایگاه اصلاح بذر گندم شد و مولفه‌های آموزش و فرهنگسازی را به عنوان عوامل موثر در مصرف بهینه نان معرفی کرد.
دکتر محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای آرد و نان، اظهار داشت: بهره مندی از علم نوین کشاورزی نقش ارزنده‌ای در افزایش بهره وری دارد.
او با تاکید بر استفاده از روش‌های نوین آبیاری و ارتقا شیوه‌های کشت و زرع گفت: جلوگیری از ریزش گندم در هنگام برداشت نقش مهمی در افزایش تولید دارد و بر این اساس در سال گذشته اقدامات خوبی در راستای نوسازی و بهسازی ماشین آلات برداشت گندم انجام شد.
وی افزود: در فرهنگ اصیل ما هدر رفت نان به عنوان گناه و اقدامی مذموم محسوب می‌شد که متاسفانه این موضوع مهم در حال رنگ باختن است.
دکتر ایمانیه اظهار امیدواری کرد که استان فارس به عنوان الگوی مصرف نان در کشور شناخته شود و بیان داشت: شورای مشورتی مصرف بهینه نان در استان فارس را راه اندازی کنید.
پرهیز از هدر رفت مواد غذایی در ادارات، رستوارن ها، مراکز آموزشی، منازل و ... از دیگر مواردی بود که استاندار فارس به آن‌ها اشاره کرد و بر ارتقا فرهنگ استفاده صحیح از نان تاکید داشت.
به گفته نماینده عالی دولت در استان فارس، مصرف بهینه مستلزم فرهنگ سازی است و پس از موفقیت در این عرصه می‌توان به اثرگذاری افزایش تولید و رشد بهره وری امید بست.
وی نقش آموزش را در مصرف بهینه و رشد بهره وری موثر دانست و گفت: مجموعه جهادکشاورزی با برخورداری از دانش فنی می‌توانند روزانه یکساعت از وقت کارکنان خود را به ارایه آموزش‌های کاربردی به کشاورزان، دامداران و مصرف کنندگان اختصاص دهند.
استاندار فارس گفت: دولت چند هزار میلیارد تومان یارانه به بخش‌های مختلف اختصاص می‌دهد و با مصرف بهینه می‌توان در حوزه مدیریت منابع، گام‌های مهمی برداشت.
دکتر ایمانیه پیشنهاد راه اندازی پایگاه اصلاح بذر گندم با همکاری جهاد کشاورزی استان فارس را داد و افزود: تولید گندم در استان فارس از ۲ تا ۱۲ تن به ازای هر هکتار متغیر است.
وی به نقش نان در ارتقا سلامت جامعه اشاره کرد و گفت: سبوس دار شدن نان نقش مهمی در ارتقا سلامت جامعه و کاهش انواع سرطان‌ها و سکته‌های قلبی و مغزی دارد و خوشبخانه استان فارس در این زمینه پیشتاز است.
به گفته وی، با تولید ماشین آلات کشاورزی در حوزه‌های کشت، برداشت، ذخیره و پخت نان می‌توان ضمن پاسخگویی به نیاز‌های داخلی نیم نگاهی به صادرات و ارزآوری هم داشت.
استاندار فارس خواستار راه اندازی تعاونی‌های تولید و اشتغال در زیرمجموعه‌های جهادکشاورزی شد و بیان داشت: با تجمیع سرمایه‌های مردمی در قالب تعاونی‌ها می‌توان پروژه‌های مشارکتی سرمایه گذاری به ویژه در عرصه صنایع تبدیلی را کلید زد و اقتصاد جامعه را تقویت ساخت.
در پایان جلسه تعدادی از نانوایان و گندم کاران نمونه استان تقدیر و از پوستر این روز و شعار «حمایت از تولید نانِ با کیفیت با مشارکت همگانی» رونمایی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • دبیر ستاد امر به معروف : اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دستور رئیس جمهور، ستاد حجاب به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • افزایش نانوایی‌های نان کامل در شیراز