Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:35:29 GMT

میرشاد و حاج مایلی؛ از تیم ملی فوتسال تا امروز

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۱۵۰۵

میرشاد و حاج مایلی؛ از تیم ملی فوتسال تا امروز

به گزارش "ورزش سه"، محمد مایلی‌کهن مدت‌ها بود در محافل فوتبالی حضور پیدا نمی‌کرد و خیلی‌ها خبری از سرمربی سابق تیم ملی نداشتند. این چهره ویژه فوتبال ایران چند سالی است از عرصه مربیگری دور شده و گاهی اوقات در مراسم های خاص حاضر می‌شود.
مایلی‌کهن دیروز نیز در جریان بازی دوستانه ای که با حضور اهالی فوتبال به مناسبت روز جهانی مبارزه با اعتیاد برگزار شد، آفتابی شد و اتفاق جالبی را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مسابقه خیرخواهانه فوتسال که چهره های زیادی حضور داشتند، مایلی‌کهن ضمن دیدار با برخی شاگردان سابقش در کنار زمین به عنوان یکی از میهمانان تماشاگر مسابقه شد و در این حرکت جالب سهیم شد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال که اولین تیم ملی فوتسال را نیز هدایت کرد، دیروز در کنار میرشاد ماجدی نشسته بود تا یاد و خاطره دوران فوتسالی خود را زنده کند. مایلی‌کهن در حوالی سال‌های 69 و 70 اولین تیم ملی فوتسال ایران را با حضور برخی بازیکنان تیم ملی فوتبال ساخت و چند سالی توانست با این نفرات افتخارات زیادی را به دست آورد.
میرشاد ماجدی یکی از بازیکنانی بود که در مقطعی به تیم ملی فوتسال هم دعوت شد و حالا او به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال مشغول به فعالیت است و سرمربی اولین تیم ملی فوتسال در نقش پیشکسوت و منتقد در محافل فوتبالی حاضر می‌شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد مایلی کهن میرشاد ماجدی تیم ملی فوتسال مایلی کهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیایی دارند، اما باتوجه به کمبود امکانات امیدی به پیشرفت نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی تارتار شامگاه _یک‌شنبه، دوم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان اظهار کرد: در شروع نیمه دوم غافلگیر شدیم، چرا که اشتباهاتی داشتیم، مسئولیت این باخت با من است، باید خیلی بیشتر کار کنیم و اشتباهات را به حداقل برسانیم. در صحنه گل دوم یک خطا به نظر می‌رسید رخ داد که داور چشم‌پوشی کرد.

وی افزود: سپاهان تیم قدرتمندی است، اگر اشتباه کنیم باید تاوان آن‌را پس دهیم، فوتبالی‌ها همه می‌دانند که سپاهان تیم توانمندی از نظر مالی، سخت‌افزار، بودجه و یکی از بهترین تیم‌های ایران است. دور رفت را ما بردیم و امروز سپاهان با اختلاف یک گل برنده شد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: سپاهان و ملوان با همدیگر قابل مقایسه نیستند و ما یک زمین تمرین خوب هم نداریم، حیف شد که در روزی که می‌تواستیم با تیم سوم جدول فاصله را کم کنیم، شکست خوردیم. در شش بازی آینده باید خیلی بیشتر تلاش کنیم تا هم جایگاه فعلی را حفظ کنیم و اگر بتوانیم به رده بالاتر جدول برسیم.

تارتار ادامه داد: مسائل فنی به ما بر می‌گردد، بعد از تعویض‌ها وضعیت ما بهتر شد، گل‌هایی که دریافت کردیم درصورتی اتفاق افتاد که در شرایط حمله بودیم و در لحظه گل اول هم دفاع تیم باز بود، باید نقاط ضعف تیم را پیدا و برطرف کنیم.

وی درخصوص حمایت‌های مسئولین استانی از ملوان خاطرنشان کرد: هوادار دوست دارد تیم ملوان برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کند، برای این موضوع همه باید به میدان بیایند، تلاش وجود دارد، اما کافی نیست، به‌هر صورتی سعی می‌کنیم برای کسب سهمیه تلاش کنیم یا در جام‌حذفی قهرمان شویم. من فکر نمی‌کنم با این وضعیت پیشرفت کنیم.

کد خبر 746725

دیگر خبرها

  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • فوتبال ایران قیمت سرمربی سابق تیم ملی را بالا برد!
  • فرهاد مجیدی به فوتبال ایران برمی‌گردد؟