Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وحید سرلک در مورد سرانجام اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در تاکسی‌های پایتخت، افزود: با وجود فروکش کردن تلفات و میزان ابتلایان به کرونا در کشور اما همچنان ستاد کرونا در مورد افزایش تعداد مسافران تاکسی‌ها تصمیمی نگرفته و ابلاغیه‌ای به شهرداری تهران نداشته است.

وی با بیان اینکه با افزایش مبتلایان به کرونا و در راستای فاصله‌گذاری اجتماعی تعداد مسافران تاکسی‌ها از چهار نفر به سه نفر کاهش یافت و این اتفاق در تاکسی‌های ون هم رخ داد و تعداد مسافران آن‌ها نیز کاهش یافت، گفت: البته براساس تصمیم جدید به ناظران خطوط اعلام کردیم که در ساعات پیک مسافران که معمولا صبح و عصر است و شاهد ازدحام مسافران در پایانه‌ و خطوط هستیم، در صورت رضایت مسافران، تاکسی‌ها می‌توانند چهار مسافر سوار کنند؛ اما به شرط رضایت تمامی مسافران باید این اتفاق رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلک افزود: این تصمیم در راستای افزایش سرعت‌دهی خدمات به مردم است تا در ساعات پیک منتظر تاکسی نمانند و سریع‌تر به محل کار یا خانه‌هایشان برسند.

وی با بیان اینکه این اتفاق تنها در ساعات پیک و با جلب رضایت مسافران تاکسی باید رخ دهد، افزود: البته رانندگان هنگامی که چهار مسافر سوار می‌کنند نباید کرایه سه نفر را بگیرند و باید براساس برچسب‌های نصب شده در تاکسی‌ها کرایه چهار نفر را دریافت کنند.

منبع: ايسنا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تاکسی ها تاکسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد

مهدی علیزاده مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمز‌های ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

علیزاده گفت: در صد‌ها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم الایام آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد گفت: حفظ سلامت و امنیت همه شهروندانی که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از خطوط بی آرتی ما استفاده می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس و به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی بازگردد.

علیزاده گفت: امسال به امید خدا و با پیگیری‌های فراوان شهردار محترم تهران، تعداد قابل توجهی اتوبوس تولید داخل یا خارج از کشور به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان نه چندان طولانی مردم شاهد آسایش بیشتری در اتوبوس‌ها باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ببینید | گریه اراذل و اوباش پورشه‌سوار
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • ادامه عملیات ساخت پل جدید انجیرلو در محور بیله سوار – گرمی
  • طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان
  • آبگیری و راه‌اندازی مزارع پرورش آرتمیا در مجتمع فسندوز چهار برج آغاز شد