Web Analytics Made Easy - Statcounter

«شمس‌الله خدادی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، همچنین از تخصیص معادل ۴۰ میلیارد تومان قیر به منظور اجرای این پروژه ها از بودجه سال گذشته خبر داد و افزود: اجرای این پروژه ها از چند روز گذشته در شهرستان های مختلف استان آغاز شده است.

وی بیان داشت: آسفالت معابر روستاهای "کندهر" در شهرستان اسلام آبادغرب، تپان، چم زرشک علیا و رجبی در شهرستان ثلاث باباجانی، ده توت و زلان در شهرستان جوانرود، امامیه علیا و گاوچالی فولادی در شهرستان سرپل ذهاب، آقبلاغ، خانقاه علیا، ده شیخ، سامله، فارسینج، قوری چای و چشمه گیلان در شهرستان سنقر، چقابهار، شهیدعسکری، قمشه تپه، قیسوند، کنجور سفلی، کنجورعلیا از توابع شهرستان کرمانشاه و قلی قلی، کلاه دراز وسطی،لته چقا صیادیان، میرمنگه علیا و نسار دیره در شهرستان گیلانغرب انجام شده و اهالی این روستاها از نعمت آسفالت شبکه معابر روستا بهرمند شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدادی در ادامه گفت: مقدمات لازم اجرای پروژه آسفالت در ۹۴ روستای دیگر  مانند اجرای لایه های زیرسازی انجام شده و طی روزهای آینده آسفالت آنها نیز انجام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه؛ آسفالت معابر روستایی با استفاده از منابع قیر رایگان را یکی از تدابیر مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: چرا که این حجم فعالیتهای عمرانی در روستاها، با وجود تحریم های ظالمانه و کاهش ریالی منابع بودجه ای ناشی از فروش نفت، نسبت به قبل از تحریم ها افزایش چشمگیری داشته است.

خدادی در پایان افزایش فعالیت های عمرانی در روستاها را سبب ایجاد رضایتمندی روستاییان و از عوامل ایجاد انگیزه مهاجرت معکوس به روستاها دانست که نتیجه آن بهبود تولید و اشتغال روستایی خواهد بود.

وی تعداد روستاهای داری سکنه استان کرمانشاه را ۲ هزار ۵۳۲ روستا است و اظهار کرد: بنیاد مسکن در استان کرمانشاه ۱۴ شعبه دارد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها آسفالت قیر توسعه روستایی بنیاد مسکن کرمانشاه جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسفالت قیر توسعه روستایی آسفالت قیر توسعه روستایی بنیاد مسکن کرمانشاه جمهوری اسلامی استان کرمانشاه بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت‌های سیل شب گذشته به روستایی بخش پادنا شهرستان سمیرم + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ قادری رئیس اداره راهداری سمیرم با بیان اینکه بیشترین آسیب از خسارت سیل در روستای دشتبال رخ داده گفت: ۵ کیلومتر از جاده دسترسی روستای دشنبال دچار رانش شده و راهداران درحال بازگشایی مسیر از سنگ و گل هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


قربانی مسئول بسیج سازندگی سمیرم هم با اشاره به فراخوان بیسجیان برای امداد رسانی به مناطق سیل زده گغت: ۲ تیم از بسیجیان درحال کمک رسانی به حادثه دیدگان هستند.


پخش پادنا در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب سمیرم واقع شده است.

دیگر خبرها

  • معنای واقعی زندگی روستایی در روستای یاستی‌قلعه ماهنشان
  • فهرج یزد، روستای هدف گردشگری می‌شود
  • مهمترین کانون برای جهش تولید روستاها هستند
  • خسارت‌های سیل شب گذشته به روستایی بخش پادنا شهرستان سمیرم + فیلم
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • برخورداری ۳۲۹ روستای استان گلستان از نعمت آسفالت
  • اجرای طرح‌های نوروزی و رمضانی در روستاهای استان اردبیل
  • بنیاد مسکن بیش از ۲۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در استان احداث می‌کند
  • اجرای ۷۲۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن
  • زیباترین روستاهای کرمانشاه که حتما باید به آنها سفر کنید