Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین طاهری روز شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان البرز برای آگاهی از چگونگی اجرای آیین‌نامه و پیگیری دریافت نشان استاندارد "دانش نماد" به اداره کل استاندارد استان مراجعه کنند. 

وی به مسوولان این شرکت ها توصیه کرد قبل از آغاز تولید انبوه محصولات دانش بنیان، برای دریافت گواهی انطباق محصولاتشان با استاندارد "دانش نماد" اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بدین ترتیب شرکت های دانش بنیان  بدون نگرانی و دغدغه با در اختیار داشتن گواهی انطباق می توانند نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام کنند و محصول خود را به تولید انبوه برسانند.

مدیرکل استاندارد البرز با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" گفت: معظم له همواره تکیه بر دانش فنی و بکارگیری علم و دانش در جذب سرمایه در بستر تولید کالا و خدمات را حایز اهمیت دانسته و مورد تاکید قرار داده اند.

طاهری نشان استاندارد محصولات فناورانه با عنوان "دانش نماد" را گامی موثر در توسعه تجاری سازی و تقویت حضور در بازار رقابت جهانی عنوان کرد و گفت: علامت استاندارد "دانش نماد"  بهترین راهکار  رفع مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان است.

مدیرکل استاندارد البرز با اشاره بند 24 اقتصاد مقاومتی در خصوص ضرورت پوشش استاندارد در کلیه محصولات داخلی افزود: طبق تفاهمنامه منعقده بین سازمان ملی استاندارد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، "ارزیابی، صدور، تمدید، ابطال انطباق و پروانه کاربرد علامت استاندارد دانش نماد" تهیه و در یکصد و نهمین اجلاسیه‌ شورای عالی استاندارد به تصویب رسیده است.

طاهری گفت: حداکثر همکاری و حمایت  از دانش بنیان ها با هدف تجاری سازی محصولات آنان در دستور کار اداره کل استاندارد البرز قرار دارد و متقاضیان دریافت گواهینامه دانش بنیان می توانند با مراجعه به این اداره کل نسبت به تکمیل چک لیست و ارائه مدارک اقدام نمایند.

برچسب‌ها البرز توسعه اقتصادی سازمان ملی استاندارد ایران کرج اشتغال زایی دانش‎ بنیان ‎ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز توسعه اقتصادی سازمان ملی استاندارد ایران البرز توسعه اقتصادی سازمان ملی استاندارد ایران کرج اشتغال زایی دانش بنیان ها دانش بنیان دانش نماد شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در این گلخانه ها، انواع صیفی جات، درخت و گل و گیاه پرورش داده و نهال، بوته و محصول آن عرضه می‌شود.

محصولات این گلخانه ها، مشتری‌های مشتاق و ثابت خود را هم دارد.

اکنون در ۹۵ هکتار گلخانه در استان گلستان، سالانه ۱۳ هزار و ۲۰۰ تُن سبزی، صیفی و میوه، ۱۱ میلیون گلدان گل و ۱۸ میلیون نشا تولید می‌شود.

برنامه ریزی شده است که تا سال ۱۴۰۵ وسعت گلخانه‌ها در استان به ۲۲۰ هکتار برسد و میزان تولید، تا ۲ و نیم برابر افزایش یابد.

افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی، صرفه جویی در مصرف آب، ایجاد اشتغال پایدار و تحقق ارزش افزوده در بخش کشاورزی، از مزایای کشت گلخانه است.

تسریع و تسهیل در روند صدور مجوز‌ها و پرداخت تسهیلات بانکی تا ۸۰ درصد هزینه‌های طرح، از اقدامات حمایتی و تشویقی جهادکشاورزی برای توسعه کشت گلخانه‌ای است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت دانش‌بنیان در استان بوشهر به‌ یک فرهنگ تبدیل شده است
  • ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر
  • توجه به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • شرکت‌های دانش‌بنیان، مصداق مشارکت مردم در عرصه تولید هستند
  • کاهش مصرف انرژی‌ در مبدل‌های الکتریکی با استفاده از هوش مصنوعی
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • شکست انحصار تولید پرینتر سه‌بعدی فلزی با قابلیت ساخت قطعات پیچیده
  • ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار‌های بین‌المللی
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی «ایران ساخت»
  • رونق گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در گلستان