Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ایزد سیف‌الله پور در مورد اینکه نساجی به عنوان اولین تیم لیگی برتری تمرینات پیش فصل خود را شروع کرد اظهار داشت: به یاری خدا از سه روز قبل تمرینات خود را شروع کردیم. 

وی در مورد اینکه قرار است یک تا دور روز قبل از لیگ بازی سوپرجام برگزار شود توضیح داد:‌کار و بار سازمان لیگ معلوم نیست، به ما گفتند سوپر جام 20 مرداد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قرار باشد 21 مرداد لیگ شروع شود قطعا چهار پنج روز زودتر این مسابقه را برگزار خواهند کرد. به ما اعلام کردند قبل از آغاز مسابقات سوپرجام برگزار خواهد شد. به همین دلیل اگر لیگ در شهریور آغاز شود، یک هفته قبل سوپرجام را برگزار خواهند کرد. هر زمانی به ما اعلام کنند تابع سازمان لیگ هستیم اما یادم است سهیل مهدی مصاحبه کرد و گفت لیگ بین 20 تا 25 مرداد برگزار می‌شود و یک هفته زودتر نیز سوپرجام را برگزار می‌کنیم.

مدیرعامل نساجی درخصوص اینکه آیا ورزشگاه شهید وطنی برای فصل آینده آماده می‌شود پاسخ داد: خدا را شکر با زحمات استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و سایر دست اندرکاران قائمشهر، وضعیت زمین ورزشگاه شهید وطنی مطلبو است و  کار سازه‌های اطراف ورزشگاه را هم انجام داده‌اند. امیدوارم به بازی اول ما برسد.

سیف‌الله‌پور در مورد اینکه یکی از درخواست‌های حمید مطهری برای برعهده گرفتن سرمربی نساجی، آماده شدن زمین ورزشی وطنی و برگزاری دیدارهای این تیم در خانه خودش بود، توضیح داد: اگر این موضوع جزو الزامات مطهری نبود، الزام باشگاه است که بازی‌های خود را در ورزشگاه وطنی برگزار کند. به هواداران خود در این استادیوم دلخوش هستیم. فصل گذشته سال سختی را پشت سر گذاشتیم و همه بازی‌هایمان بیرون از خانه بود و تنش‌های بسیار زیادی داشتیم و بازیکنان ما ریکاوری نمی‌کردند به این دلیل که همیشه در سفر بودند.

وی اضافه کرد: خودم، حدادیان (مالک باشگاه نساجی) و اعضای هیأت مدیره دغدغه داریم که بازی‌های نساجی آنجا برگزار شود. امیدوارم که مسئولان امر هم صدای ما بشوند و به صورت جهادی کاری انجام بدهند. البته امیدواریم در اولین بازی میزبان نباشیم تا شاید اگر کار آماده‌سازی ورزشگاه به درازا کشید، از هفته دوم استادیوم وطنی آماده شده باشد. با تلاش مسئولان و پیگیری‌های انجام شده کار در حال انجام است. می‌دانم هفته‌ای دو جلسه در داخل ورزشگاه وطنی کارها انجام می‌شود. 

مدیرعامل نساجی در مورد اینکه آیا به برگزاری اولین یا دومین بازی نساجی در خانه خودش خوشبین است گفت: اگر اولین بازی ما میزبان باشیم به این موضوع خوشبین نیستم اما اگر در دومین بازی میزبان باشیم به آن مسابقه می‌رسد.

سیف‌الله پور در مورد اینکه آیا قرار است برای خداحافظی مجتبی ممشلی از نساجی مراسم خاصی برگزار شود خاطرنشان کرد: باید از کادرفنی سابق و بازیکنان نساجی که زحمات زیادی برای این تیم کشیدند و از جمع ما جدا شدند تشکر کنم. از کاپیتان مجتبی ممشلی که نقش عمده‌ای در صعود تیم به لیگ برتر در زمان جواد نکونام داشت، باید تشکر ویژه کنم. یکی از بهترین بازیکنان ما بود که برای کمک به نساجی رباط صلیبی داد. وظیفه باشگاه بزرگ ما است که از زحماتش تقدیر و تشکر کنیم و ا‌ن‌شاءالله این اتفاق مهم در ورزشگاه وطنی می افتد. 

وی در مورد آخرین وضعیت بازیکنان تمدیدی نساجی مثل مسعود شجاعی پاسخ داد: شجاعی بازیکنی بزرگ و کاپیتان تیم ما است. روز گذشته با او جلسه داشتم. مشکل خاصی نداریم. دوست دارد در نساجی بماند. ضمن اینکه علیرضا حقیقی و ایوب کلانتری قراردادشان را تمدید کردند. خدا را شکر مشکل خاصی نداریم. شجاعی در سفر بود اما فکر می‌کنم از امروز در جمع بچه‌های ما خواهد بود.

مدیرعامل نساجی در خصوص قیمت‌های سرسام‌آور در نقل و انتقالات گفت: ما هم به این وضعیت معترض هستیم. می‌خواهم بدانم چه اتفاقی افتاده است؟ مگر نیمار، مسی و رونالدو به فوتبال ایران آمده اند که تا این اندازه قیمت‌ها را افزایش می‌دهند؟ باید کار کارشناسی انجام بگیرد. خود سازمان لیگ در درجه اول مقصر است که سقفی را تعیین نمی‌کند.

سیف‌الله پور در مورد اینکه سازمان لیگ اعلام کرده می‌خواهد سقف قرارداد در نظر بگیرد اظهار داشت: تعیین سقف با قاطع در تصمیمی ایستاده‌اند خیلی فرق می‌کند. زیرمیزی‌ها، پاداش‌ها و آپشن‌های مختلفی پرداخت می‌شود. مفسر یا تهیه کننده برنامه ورزشی باید وظیفه اش را درست انجام بدهد. اگر مافوق بخواهد پاداشی به او پرداخت کند بحثش جدا است اما اگر بگوید برای رسیدن من به آفیش، خوب صحبت کردن و هیجان دادن من هم باید پاداش پرداخت کنید، درست نیست.

وی تصریح کرد: وظیفه یک مهاجم، بدنساز و دروازهبان این است که به بهترین شکل کار کند. اکنون آپشن‌های مختلفی مثل گل نخوردن، گل زدن، ارسال پاس گل، کلین‌شیت کردن و... داریم همه این مسائل کار را سخت می‌کند. در این وضعیت باشگاه‌های خصوصی دچار مشکل می‌شوند زیرا باشگاه‌های دولتی از جیب دولت پول می‌دهند و دغدغه‌ای ندارند. مگر چند باشگاه خصوصی داریم که می‌توانند چنین مبالغی را پرداخت کنند؟

مدیرعامل نساجی در گفت‌وگو با برنامه ورزشی رادیو تهران عنوان کرد:  رقابت برای ما سخت است. البته تنها باشگاهی که در پایان فصل گذشته 90 درصد از تعهدات خود به بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کردیم. خواهش می‌کنم دوستان این موضوع را جدی بگیرند و نگویند دو تیم قرارداد بستند، اشکالی ندارد و برویم با 14 تیم دیگر چنین کار انجام بدهیم و سقف قرارداد بگذاریم. شرایط همه باشگاه‌ها باید به یک شکل باشد. اگر ثابت شد باشگاهی زیرمیزی بدهد باید با آن برخورد شود و حتی از این تیم امتیاز کسر شود و محرومش کنند. در غیر این صورت دور زدن قانون را خوب بلد هستیم و همین قانون دور زدن سبب می‌شود برخی بازیکنان اتوماتیک به تیم‌های دیگر بروند که پول بیشتری بدهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیف الله پور نساجی حمید مطهری مسی نیمار رونالدو ورزشگاه وطنی سیف الله پور در مورد مدیرعامل نساجی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو با سفینه فضایی‌اش پز داد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو که برای شرکت در بازی‌های ملی به اردوی تیم ‏ملی پرتغال پیوسته پیش از سفر امروز به اسلوونی برای دیدار با تیم ملی این کشور از ‏اتومبیل سوپرلوکس جدید خود رونمایی کرد.‏

رونالدو در خیابان‌های پایتخت پرتغال در حال رانندگی با فراری مدل دیتونا ‏SP3‌‏ دیده ‏شد. کریستیانو علاقه زیادی به ماشین دارد و این مدل فراری جدیدترین موردی است که ‏به کلکسیون این سوپراستار فوتبال اضافه شده است. اکانت اینستاگرامی لیسبون کارز ‏که به‌صورت تخصصی به بررسی اتومبیل و اتومبیلرانی می‌پردازد از فراری دیتونای جدید ‏کریستیانو به عنوان "سفینه فضایی سی آر سون" یاد کرد. ‏

گفته می‌شود ارزش کل ماشین‌های کلکسیون کریستیانو رونالدو به بیش از 20 میلیون ‏دلار بالغ می‌شود اما قیمت فراری دیتونای جدید او 2 میلیون دلار ارزیابی شده و به این ‏ترتیب این اتومبیل جدید رکورد قیمت ماشین‌های کریستیانو را شکسته است. ‏

فراری دیتونای ‏SP3‌‏ پرقدرت‌ترین موتور بنزینی ساخته شده توسط فراری را دارد، موتوری ‏با 840 اسب بخار توان و 697 نیوتون‌متر گشتاور. ماشین جدید رونالدو در 2.85 ثانیه از ‏سرعت صفر به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت آن 340 کیلومتر بر ‏ساعت اعلام شده است. 

دیگر خبرها

  • حضور رونالدو، مسی و نیمار در جدیدترین تلفیق فوتبال و هنر موسیقی به کمک هوش مصنوعی / فیلم
  • رضا مهاجری: اخراج بازیکن خیبر مقابل خوشه؟ اگر بازیکنم مقصر باشد، سخت تنبیه می‌شود
  • برزگر: من و یاسین و باویه بدشانس‌های پارسال بودیم
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • عصبانیت شدید رونالدو بعد بازی با اسلوونی (فیلم)
  •  افزایش شمار شهدای غزه به ۳۲هزار و ۴۹۰ نفر/پاسخ سنگین موشکی حزب الله به جنایات اسرائیل
  • فیلم‌های تلویزیون در هشتمین روز فروردین ماه
  • پیروزی دشوار و صعود ایران در عشق‌آباد با تک‌گل نیمار آسیا
  • رونالدو با سفینه فضایی‌اش پز داد! (عکس)‏
  • سرپرست ملوان: فاصله ۲۰ امتیازی با نساجی باعث فریب ما نمی‌شود