Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، در پی وقوع زلزله حدود ۶ ریشتری بامداد شنبه ۱۱ تیر که در حوالی بندر خمیر رخ داد، تیم بحران پزشکی قانونی هرمزگان برای شناسایی و رسیدگی به اجساد این حادثه به محل وقوع زلزله اعزام شد.

با توجه به نقش پزشکی قانونی در شناسایی و تعیین هویت قربانیان حوادث دسته جمعی، علی رغم محدود اعلام شدن تعداد فوتی‌های این زلزله، تیم بحران پزشکی قانونی هرمزگان صبح امروز به بندرخمیر اعزام شده اند تا نسبت به شناسایی و صدور جواز دفن اجساد کشف شده در این حادثه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، تعداد تلفات زلزله بندرخمیر تا این لحظه ۵ نفر اعلام شده که پس از انجام معاینات لازم، جواز دفن ایشان توسط تیم بحران پزشکی قانونی استان صادر گردیده است . اسامی این جان‌باختگان به شرح زیر است:

۱- مریم دهنوکوشکی
۲- امیر محمدی
۳- صابر رحیمی
۴- عبدالله صحراگرد
۵- آسیه بشوش

کد خبر 687603 منبع: مهر برچسب‌ها زلزله مرگ پزشکی قانونی استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زلزله مرگ پزشکی قانونی استان هرمزگان پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار قرمز؛ دستور تخلیه سه روستای کرمان صادر شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از صدور دستور تخلیه سه روستا در شهرستان‌های جازموریان و منوجان به دلیل طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب طی امروز (سه شنبه) خبر داد. حمید سالخورده روز سه شنبه افزود: دستور تخلیه روستا‌های پورشعبان و حسین آباد در شهرستان منوجان و روستای کروچان در شهرستان جازموریان به دلیل احتمال جاری شدن سیلاب صادر شده است.

محمد جهانگیری فرماندار جازموریان نیز گفت: روستای کروچان جمعیتی افزون بر ۲۰ خانوار دارد و از جمله مناطق بحران‌زا و در معرض خطر سیل به شمار می‌رود.

رییس ستاد بحران شهرستان جازموریان با اشاره به صدور هشدار قرمز هواشناسی اظهار کرد:مردم با دهیار همکاری داشته باشند و روستا در وقت مناسب تخلیه تا اسکان اضطراری آنان در مدارس سطح شهر زهکلوت (مرکز شهرستان) انجام شود.

به علت بارش‌های شدید باران هشدار سطح قرمز برای مناطق جنوب کرمان صادر شده و همه سازمان‌ها در آماده باش هستند؛ استاندار کرمان از روز گذشته در جنوب کرمان حضور دارد و به صورت میدانی بر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت اقدامات در برابر سیل نظارت دارد.

تاکنون راه ۱۰ روستا در جازموریان مسدود و برق ۲ روستای دیگر این شهرستان نیز قطع شده است.

ارتباط جاده‌ای زهکلوت مرکز شهرستان جازموریان با دلگان سیستان و بلوچستان نیز قطع و مسیر جایگزین بم- ریگان- ایرانشهر معرفی شده، اما از شهروندان خواسته شده به طور جدی از سفر‌های غیرضرور در این شرایط جوی بپرهیزند.

منبع: ایرنا

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • صدور هشدار قرمز؛ دستور تخلیه سه روستای کرمان صادر شد
  • محورهای مسدود هرمزگان اعلام شد؛ از سفرهای غیرضروری خودداری کنید
  • قاتل سریالی ۱۶ مرد معتاد بعد از ۲۸ سال آزاد شد
  • ۵۷۶ جواز تاسیس در بخش صنعت قم صادر شد
  • مرمت دیوار تاریخی سدار در بندرخمیر
  • قاتل سریالی بعد از ۲۸ سال آزاد شد
  • هشدار سطح قرمز هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای مالکانی که از مقاوم‌سازی ساختمان‌های بلند استنکاف کنند
  • تکمیل زیرساخت آب‌گرم بندرخمیر
  • احکام سبز برای متخلفان محیط زیستی گیلان صادر شد