Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سعید الرضا اسلامی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تفاهم نامه همکاری به منظور ایجاد و گسترش همفکری و همکاری‌های علمی، آموزشی، فناوری، در راستای تحکیم همکاری مشترک دانشگاه و صنعت امضا شد. 

وی ادامه داد: استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و توانایی‌های علمی، آموزشی و فناوری، از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است که به صورت ۲ جانبه‌ بین دانشگاه دامغان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی اضافه کرد: پس از امضای این تفاهم‌نامه، استفاده از توانایی‌های علمی، آموزشی و فناوری­ های طرفین در جهت تحکیم و تداوم ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و شرکت و برطرف نمودن نیازهای متقابل انجام می‌شود. 

اسلامی تصریح کرد: فراهم کردن زمینه انجام طرح‌های مطالعاتی و تحقیقاتی کوتاه مدت و کاربردی در موضوع‌های مورد توافق براساس نیاز صنایع، در اختیارگذاشتن نیروهای متخصص در حوزه کارشناسی جهت انجام کارشناسی‌های لازم و اجرای طرح­‌های پژوهشی، برنامه‌های آموزشی، بازدید و تورهای صنعتی و برگزاری کارگاه‌ها، همایش­‌ها و نشست‌های علمی از جمله بندهای این تفاهم‌نامه است.

رییس دانشگاه دامغان گفت: ارائه نشریات، خبرنامه‌ها، کتب، مجلات و اطلاعات مرتبط با بحث صنعت، اطلاع رسانی در زمینه زمان، مکان و نحوه برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها و نشست‌های علمی مرتبط، معرفی دانشجویان به شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای انجام دوره‌های کارآموزی، پروژه‌های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی و همچنین اعلام فرصت‌های کارآموزی و شغلی به سامانه کاریابی دانشگاه، ارسال و تحویل یک نسخه از کلیه تحقیقات، پایان‌نامه، مقالات و ضمائم آنها به همراه فایل آنها به دانشگاه و در نظر گرفتن محل جهت استقرار کارشناس کلینیک صنعت دانشگاه دامغان در شهرک صنعتی از دیگر بندهای این تفاهم‌نامه دوجانبه است.

به‌ گزارش ایرنا، در حال حاضر بیش از چهار هزار دانشجو در ۷۳ رشته و گرایش در هشت دانشکده دانشگاه دولتی دامغان تحصیل می کنند. 

نام این دانشگاه در جدیدترین گزارش نظام رتبه‌بندی دانشگاه‌های آسیایی تایمز (۲۰۲۲) در جمع دانشگاه‌های برتر آسیا قرار گرفت.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری امضای تفاهمنامه شهرک صنعتی دامغان دانشگاه پروندهٔ خبری عزم دولت سیزدهم برای پایش و رونق واحدهای تولیدی و صنعتی تولید و رونق اشتغال استان سمنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری امضای تفاهمنامه شهرک صنعتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری امضای تفاهمنامه شهرک صنعتی دامغان دانشگاه دانشگاه دامغان تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی

دریافت 54 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6087054

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • ایران و پاکستان هشت سند همکاری امضا کردند
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان