Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@20:33:06 GMT

ناراحتی دمبله از بارسا؛ از این وضع خسته شدم!

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۳۵۸۶

ناراحتی دمبله از بارسا؛ از این وضع خسته شدم!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دمبله با بارسا هفته گذشته رسما به پایان رسید و او حالا بازیکن آزاد به حساب می‌آید. 
مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با این مهاجم فرانسوی از مدت‌ها قبل ادامه داشت اما به نتیجه نرسید و مدیران بارسا حتی به دنبال فروش او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بودند که موفق به این کار نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
با این حال، او عملکرد درخشانی در نیم فصل دوم داشت و همین باعث شد که ژاوی هرناندز از مدیران این باشگاه بخواهد که به صورت جدی برای حفظ دمبله اقدام کنند. 
گفته می‌شود که مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن از سر گرفته شده اما دو طرف همچنان به هیچ توافقی نرسیدند و مشکل اصلی در مسائل مالی است. ظاهرا دستمزد پیشنهاد شده از سوی مدیران بارسا بسیار پایین‌تر از حد انتظار دمبله و مدیر برنامه او است. 


این ملی‌پوش فرانسوی هنوز به هیچ یک از پیشنهادات دیگری که دارد پاسخی نداده اما مارکا مدعی شده که اطرافیان این بازیکن گفته‌اند که او قرار است تصمیم نهایی خودش را در فاصله چند روز آینده به صورت رسمی اعلام کند. 
گفته می‌شود دمبله از روند طولانی و بدون نتیجه مذاکره با مدیران بارسا خسته شده و از رفتاری که با او شده نیز ناراحت است و به همین دلیل دیگر مانند قبل تمایل زیادی به ادامه حضورش در نوکمپ دارد و حالا به نظر می‌رسد که محتمل‌ترین گزینه برای این بازیکن چلسی است. 
توماس توخل پیش از این در دورتموند با او همکاری کرده و علاقه زیادی به همکاری دوباره با این بازیکن و استفاده از او در ترکیب چلسی دارد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مندی از زمان پیوستن به رئال مادرید امیدوار بود که بتواند به یکی از ستاره‌های خط دفاعی این تیم تبدیل شود اما مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت باعث شد که فرصت چندانی برای نشان دادن توانایی‌هایش در ترکیب این تیم نداشته باشد. 

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و خبرنگاران نزدیک به این باشگاه پیش از این اعلام کرده بودند که مدیران رئال به‌صورت جدی به دنبال فروش این بازیکن در پنجره‌های نقل و انتقالاتی گذشته بودند اما پیشنهادی برای او دریافت نکردند و همین باعث شد که او همچنان در رئال مادرید بماند. 

با توجه به علاقه جدی رئال به جذب آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ، مارکا در خبری مدعی شده است که مدیران رئال باور دارند که تنها یکی از این دو بازیکن می‌تواند در فصل آینده در این تیم حضور داشته باشد اما به نظر می‌رسد که آنها با دردسر جدیدی روبه‌رو هستند. 

مندی می‌خواهد به حضورش در رئال ادامه دهد و به ترک این باشگاه حتی فکر هم نمی‌کند و شاید این موضوع باعث شود که شرایط برای جذب ستاره بایرن مونیخ کمی دشوار شود، هرچند که رئال منتظر تقابل با این تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است تا تصمیم نهایی‌اش را در این زمینه بگیرد.

دیگر خبرها

  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!
  • تمدید قرارداد دیبالا و حفظ لوکاکو، دو درخواست ابتدایی ده روسی از مدیران رم
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود
  • پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!