Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت راه و شهرسازی از ارسال لیست دوم متقاضیان وام ودیعه مسکن به شبکه بانکی خبر داد.

به گزارش مشرق، تا کنون حدود ۲۰۰ هزار نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه ثبت نام کرده‌اند و پالایش متقاضیان در حال انجام است.

طبق اعلام بانک مرکزی، قراردادهای اجاره مسکن باید دارای کد رهگیری و از تاریخ اول فروردین ۱۴۰۱ به بعد باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است امسال ۲۰ بانک و موسسه اعتباری ۴۰ هزار میلیارد تومان وام ۱۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن به مستأجران تهرانی، ۷۰ میلیون تومانی به مستأجران در کلانشهرها و ۴۰ میلیون تومان به مستأجران سایر شهرها پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

مبلغ اقساط وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جدول

نرخ سود این وام ۱۸ درصد است. وزارت راه و شهرسازی از متقاضیانی که برای دریافت این وام ثبت‌نام کرده اند، اما هنوز پیامکی دریافت نکرده‌اند خواست به سامانه طرح‌های حمایتی وزارت مراجعه کرده و در بخش «مشاهده درخواست» با ثبت کدملی، وضعیت خود را استعلام کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت وام ودیعه مسکن اقساط وام ودیعه مسکن قیمت مسکن خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت وام ودیعه مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ

سرهنگ یوسف شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده‌های متعددی با موضوع سرقت از حساب بانکی افراد از سوی دادسرا به پلیس فتا ارجاع داده می‌شود که اکثر شکات پیام‌هایی را با عنوان دریافت کالابرگ عیدانه مرحله سوم دریافت کرده‌اند که نقطه اشتراک همه این پرونده‌ها، سرقت اطلاعات حساب و برداشت غیرمجاز وجه بوده است.

وی در ادامه افزود: مجرمین سایبری با ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی و یا ارسال پیامک و قراردادن لینک جعلی ورود یا نصب نرم‌افزار کالابرگ افراد را به درگاه‌های جعلی هدایت کرده و در ازای دریافت مبالغ اندک برای فعال‌سازی نرم‌افزار، اطلاعات حساب را سرقت کرده و اقدام به خالی‌کردن حساب می‌کنند.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی به کاربران توصیه کرد: به‌هیچ‌عنوان نرم‌افزارهایی که در شبکه‌های اجتماعی برایتان ارسال می‌شود یا در گروه‌ها و کانال‌ها قرار داده شده، نصب نکنید و نرم‌افزارها را از منابع معتبر و تأیید شده دانلود کنید.
این مقام انتظامی همچنین با تاکید بر اینکه کاربران عزیز از ورود به لینک‌های ارسال شده توسط افراد ناشناس خودداری کنند، تصریح کرد: شهروندان می‌تواند صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir و یا شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند

کد خبر 6081491

دیگر خبرها

  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • لیست جدید ابربدهکاران حقوقی و حقیقی بانکی اعلام شد
  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • آموزش ثبت نام اظهارنامه مالیاتی در سال ۱۴۰۳
  • تدوین پرونده هشت روستا از کشور برای ارسال به سازمان جهانی گردشگری
  • جذب «امریه سربازی» توسط وزارت علوم
  • متقاضیان کارت سوخت بخوانند | زمان تحویل کارت سوخت کوتاه شد
  • واگذاری ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه زمین در استان قزوین 
  • جذب ۵۵۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مکانیزاسیون در استان قزوین
  • متقاضیان وام های بانکی بخوانند