Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۱ تا ۱۷ تیرماه اظهار کرد: برای سالروز شهادت امام باقر (ع) ویژه برنامه‌های مذهبی و محافل عزاداری درنظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: مراسم حرم مطهر در هفته جاری هر روز شامل نیایش صبحگاهی همراه با سخنرانی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، ختم قرآن کریم هدیه به حضرت معصومه (س) بعد از نماز عصر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و سخنرانی بعد از نماز عشا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: سخنران مراسم قبل از ظهر از شنبه تا دوشنبه حجت الاسلام سیدمحمدتقی محمدی و از سه شنبه تا جمعه حجت‌الاسلام حمیدرضا گودرزی خواهد بود و هر روز زیارتنامه یکی از معصومین قبل از اذان ظهر قرائت خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت گفت: مراسم قبل از مغرب نیز شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق کفیل، یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی ابوالقاسم زمانی، دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام مجید همتی، سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدعلی جمشیدی، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام مقداد تابش، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن با سخنرانی حجت الاسلام خورشیدی و جمعه در قالب برنامه زمزم مهدویت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین لطفی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت نیز از شنبه تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین مؤمنی، رفیعی، سعیدی آریا، پناهیان و نظری منفرد و پنج شنبه و جمعه با سخنرانی آیت الله صدیقی و حجت الاسلام والمسلمین بندانی نیشابوری برگزار می شود و از چهارشنبه شب تا جمعه شب نیز در ایام شهادت امام باقر (ع) به ترتیب مهدی سلحشور، علی مهدوی نژاد و علی اکبر حائری مداحی خواهند کرد.

قاسمی عنوان کرد: در هفته پیش رو سه شنبه شب قرائت دعای توسل توسط هیأت جانبازان استان قم، پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی حسن حیدرزاده، پنجشنبه شب قرائت دعای کمیل با صدای علی مهدوی نژاد و قرائت زیارت جامعه کبیره با صدای حجت الاسلام شهیدی و جمعه صبح مراسم صبحگاهی با سخنرانی حجت الاسلام هدایت و قرائت دعای ندبه توسط حسن شالبافان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در هفته پیش رو یکشنبه قبل از اذان مغرب ویژه برنامه رسانه ای تقرب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی ابوالقاسم زمانی از حرم مطهر بانوی کرامت در شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: برنامه هفتگی حرم مراسم حرم آیت الله صدیقی شهادت امام محمد باقر سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شنبه با سخنرانی حجت الاسلام حرم مطهر بانوی کرامت والمسلمین مؤمنی قبل از اذان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی را به علما و حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی تصریح کرد: این عالم وارسته پس از کسب فیض و درس‌آموزی از سیره علمی، عملی و اخلاقی پدر بزرگوارشان مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی، عمر شریف خود را در مسیر اعتلای ارزش‌های مکتب اهل بیت (ع) و روشنگری معارف اسلامی صرف کرد و خدمات علمی ارزشمندی از خود بر جای گذاشت که توشه‌ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی، موجب تأثر خاطر شد.

این عالم وارسته پس از کسب فیض و درس‌آموزی از سیره علمی، عملی و اخلاقی پدر بزرگوارشان مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی، عمر شریف خود را در مسیر اعتلای ارزش‌های مکتب اهل بیت (ع) و روشنگری معارف اسلامی صرف کرد و خدمات علمی ارزشمندی از خود بر جای گذاشت که توشه‌ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را محضر علما و حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و حشر با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس کل دادگستری استان سمنان منصوب شد
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا از یگان مستقر در خط مرزی
  • ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها
  • نبود امکانات عامل کاهش استقبال ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه شیراز است
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • اهدای ۵۰ هکتار از اراضی میرکندی مشگین شهر به موکب حضرت معصومه
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • عملیات تنبیهی علیه صهیونیست‌ها در تاریخ بی‌نظیر بود
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی
  • رئیس جمهور به سمنان سفر می کند