Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از اعزام ۱۲ تیم امدادی در قالب ۳۹ نفر به منطقه زلزله‌زده شهرستان‌های بندر خمیر و بندرلنگه در استان هرمزگان خبر داد. - اخبار استانها -

خلیل عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از شیراز اظهار داشت: با توجه به درخواست ستاد بحران استان هرمزگان، 12 تیم امدادی در قالب 39 نفر به همراه 9 دستگاه خودروی سقوط سنگین وسگ زنده یاب جستوجوگر از استان فارس به منطقه زلزله‌زده اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ارسال 162 تخته چادر  و 118 بسته غذایی برای مردم خبر داد و گفت: تمام امکانات برای رسیدگی به وضعیت مجروحان بسیج شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آمادگی کامل بیمارستان‌ها و اورژانس فارس برای رسیدگی به مصدومان زلزله در استان هرمزگان، خبر داد.

سید وحید حسینی گفت: با وقوع زلزله در استان هرمزگان تیم مدیریت بحران کلان منطقه پنج کشور در شیراز و اتاق هدایت عملیات بحران (EOC) دانشگاه علوم پزشکی شیراز فعال شد.

وی گفت: پیرو اعلام اورژانس کشور، اتوبوس آمبولانس‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز و جهرم به این منطقه اعزام شدند که پس از نتایج ارزیابی‌ها و عدم نیاز در شهرستان لارستان به صورت آماده باش مستقر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز از آمادگی بیمارستان‌های فارس برای رسیدگی به مصدومان زلزله هرمزگان خبر داد و گفت: همچنین بالگرد‌های شیراز و لار نیز برای امدادرسانی سریع به صورت آماده باش درآمده اند.

مسئول ارشد حوزه سلامت فارس با اشاره به اعلام مجموعه سلامت استان هرمزگان مبنی بر اینکه خدمت رسانی به مصدومان این حادثه در حال انجام است، افزود: در حال حاضر اتوبوس آمبولانس‌های شیراز و لار درمنطقه لارستان در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز، به منطقه اعزام شوند.

آخرین جزئیات زلزله هرمزگان در گفت‌وگوی تسنیم با استاندار؛ معضل اصلی گرمای هواست + فیلمجزئیات زلزله های امروز استان هرمزگان/ وقوع 1363 زلزله در 16 سال اخیر در بندر خمیرآماده‌باش فرودگاه‌های هرمزگان برای خدمات‌دهی به زلزله‌زدگان

رحمانیان مدیر روابط عمومی اورژانس جهرم نیز گفت: در پی وقوع زلزله در روستای سایه خوش هرمزگان، اتوبوس آمبولانس جهرم به همراه دو نیروی فوریت‌های پزشکی، تجهیزات و داروی کامل عازم بندرعباس شد.

انتهای پیام/424/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علوم پزشکی شیراز استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: سال گذشته ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند این استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حکمت اله هاشمی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر از افراد نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر استان که توان تامین هزینه‌های درمانی، دارو و توانبخشی را ندارند و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند، حمایت مالی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس سال گذشته 2 هزار و 100 پرونده حمایتی در سطح استان زنجان در خصوص پرداخت بلاعوض هزینه‌های دارویی و درمانی تشکیل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای این تعداد در مدت زمان بیان شده 38 میلیارد و 210 میلیون ریال هزینه پرداخت شده که از این میزان 2 میلیارد و 870 میلیون ریال پرداختی به افراد بیمار نیازمند معرفی شده توسط 35 خانه هلال است.

وی بیان کرد: پرداخت کمک هزینه در زمینه‌های دارو، بستری طبی و جراحی، خدمات پاراکلینیکی، تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی به بیماران نیازمند، تحت پوشش تسهیلات حمایتی آیین‌نامه خدمات اجتماعی جمعیت هلال‌ احمر قرار دارد.

هاشمی تاکید کرد: این کمک هزینه درمانی، طی 9 مرحله برای بیماران نیازمند در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم‌دره، خدابنده، ماهنشان، طارم، ایجرود و سلطانیه پرداخت شده است.

وی گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی بشردوست همواره نقش محوری در فعالیت های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • اعزام گروههای ارزیاب از جمعیت هلال احمر به محل زلزله در روداب سبزوار
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات