Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@20:33:37 GMT

نرخ حقوق عکاسان انجمن سینما اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۴۰۰۱

نرخ حقوق عکاسان انجمن سینما اعلام شد

مصوبه انجمن عکاسان سینما درباره‌ی تعیین حداقل دستمزد سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی عکاسان سینما، بر اساس اعلام محمدمهدی دل خواسته (سخنگوی انجمن صنفی عکاسان سینما)، مصوبه هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان سینما درباره‌ی تعیین حداقل دستمزد ماهیانه عکاسان سینما در سال ۱۴۰۱ به شرح زیر اعلام می‌شود:

با توجه به در اختیار داشتن تجهیزات گرانقیمت عکاسی (دوربین‌ها، لنزها، تبلت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) توسط عکاسان بدون گرفتن اجاره بهای آن (بسیاری از مشاغل و عوامل تولید سینما بابت تجهیزات خود اجاره بها جداگانه دریافت می‌کنند.) و همچنین شاغل بودن عکاسان سینما به شکل متوسط برای یک فصل یا نهایتا دو فصل طی یک سال

۱ـ حداقل یا کف دستمزد برای عکاسان سینما صرفا و فقط جهت عکاسی (صحنه و پشت صحنه فیلم) ماهیانه مبلغ سی و پنج میلیون تومان برای فیلم‌های سینمایی یا سریال‌های تلویزیونی درجه الف و سریال‌های نمایش خانگی اعلام می‌شود.

بدیهی است با توجه به شرایط و سختی هر پروژه و سوابق و مهارت عکاس طبق توافق طرفین این مبلغ می‌تواند به هر اندازه افزایش پیدا کند.

۲ ـ در پروژه‌های نمایش خانگی و سینمایی که علاوه بر عکاسی صحنه و پشت صحنه، عکاسی تبلیغاتی (نور، استودیویی و کارگردانی عکس) به عهده همان عکاس است، باید به شکل قراردادی جداگانه و به صورت توافق با عکاس صورت بگیرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عکاسان انجمن سینما عکاسان سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، امیرحسین هنرور به عنوان هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده در سال ۱۴۰۲ معرفی و از وی تجلیل شد.

امیرحسین هنرور، عکاس برجسته شهرستان آباده بیش از ۹ سال در زمینه عکاسی مشغول فعالیت بوده و در این مدت بیش از ۲۴ مدال و تقدیر بین المللی در جشنواره‌های جهانی را کسب کرده و تاکنون ۲۵۰ گواهی پذیرش عکس از ۳۳ کشور جهان از جمله روسیه، چین، آمریکا، کانادا و هندوستان را به دست آورده است.

حضور در نمایشگاه‌های متعدد ملی و بین المللی و انتشار آثار وی در روزنامه‌ها، نشریات و مجلات مختلف و انتخاب وی به عنوان عکاس ویژه وزارت میراث فرهنگی برای عکاسی از آثار صنایع دستی در جشنواره فجر از جمله افتخارات امیرحسین هنرور است.

دیگر خبرها

  • معرفی دبیر جشن مدیران تولید سینما
  • برگزاری انتخابات حمایت از حقوق مصرف کنندگان
  • اتحادیه تشکل های صنفی کامیونداران ایران وجود خارجی ندارد
  • تعرفه خدمات فورواردری افزایش یافت
  • عکس‌هایی از زندگی پس از جنگ در سوریه روی دیوار رفت
  • نمایشگاه عکس «بازگشت»؛ با روایتی از عِرق مردم سوری به خانه و سرزمین افتتاح شد
  • معرفی هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده
  • علی قائم مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد
  • علی قائم‌مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد
  • دوربین عکاسی حرفه‌ای که یک گوشی هوشمند است!